Newsletter

Wpisz swój adres email, aby otrzymywać powiadomienia o nowych wpisach. Za minutę otrzymasz mail weryfikujacy. Sprawdź proszę pocztę.

niedziela, 9 października 2011

Spis przydatnych artykułów.

Tak sobie ostatnio pomyślałam, że na moim blogu dużo jest wartościowych artykułów, które powstały rok dwa lata temu i do których Tobie, Drogi Czytelniku, trudno jest trafić.

Dlatego postanowiłam stworzyć dla Ciebie spis przydatnych – w moim odczuciu oczywiście – artykułów wraz z podziałem na tematykę, którą w nich poruszałam.

Jeśli chcesz zwiększyć swoją sprzedaż, przeczytaj:

Jeśli chcesz rozwinąć swoje umiejętności komunikacyjne, przeczytaj:

Jeśli chcesz jeszcze skuteczniej rozwijać swoich współpracowników, przeczytaj:

Jeśli chcesz lepiej organizować swój czas, przeczytaj:


Drogi Czytelniku, a może jest jakiś wpis, który Ty szczególnie lubisz, który uważasz za przydatny bądź inspirujący. Jeśli tak, podziel się nim proszę w komentarzach.

Przyjemnej lektury.

2 komentarze:

  1. Artykuły "Bo nic co wielkie nie było nigdy osiągnięte w pojedynkę" i "Czy już dojrzałeś?" Wszystkie artykuły które tutaj czytałam były dla mnie inspirujące , ciekawe i przydatne staram się je wcielić w życie w pracę w Oriflame nie wychodzi mi rekrutacja , muszę nad tym popracować.

    OdpowiedzUsuń
  2. dziekuje za to ze sie podzielilas
    zycze powodzenia we wcielaniu w zycie i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Mój profil na facebook'u