Newsletter

Wpisz swój adres email, aby otrzymywać powiadomienia o nowych wpisach. Za minutę otrzymasz mail weryfikujacy. Sprawdź proszę pocztę.

wtorek, 11 października 2011

Akademia Menadżera wystartowała!


A stało się to w minioną sobotę. Dziewięć ambitnych, kreatywnych i pracowitych dziewczyn rozpoczęło drogę do tytułu Menadżera Klubu Oriflame. Oto one:




  • Oktawia Nowok


  • Magdalena Kasprzyk


  • Aleksandra Majcher


  • Anna Latos


  • Dorota Zielenska


  • Agata Madejska


  • Kinga Foltyn


  • Sandra Sarnes


  • Katarzyna Kozarska

Miałam wczoraj przyjemność poprowadzić dla nich pierwsze zajęcia, w trakcie których rozwijałyśmy umiejętności przeprowadzania spotkań sprzedażowych i zdobywania kontaktów poprzez karty rekomendacji.
Jestem pod ogromnym wrażeniem zespołu, który tworzy pierwszą edycję. Zapał, otwartość i pomysłowość uczestniczek przeszły moje najśmielsze oczekiwania.


Oto relacje dziewczyn z sobotniego treningu:


W sobotę odbyło się pierwsze spotkanie z cyklu szkoleń Akademia Managera. Odkąd się tylko o nim dowiedziałam, wyczekiwałam go z niecierpliwością, wyobrażając sobie co będzie się tam działo. Nie zawiodłam się! Zaskoczyła mnie niesamowita kreatywność grupy jak i chęć do współpracy i odwaga do popełniania błędów, pomimo, że większość dziewczyn widziała się po raz pierwszy w życiu. Myślę, że tak wspaniałą atmosferę zawdzięczamy Magdalenie Chwał - prowadzącej wczorajsze szkolenie, która po raz kolejny udowodniła mi jak świetnym i inspirującym jest trenerem, wydobywając ze mnie kreatywność, o którą bym się nie podejrzewała :)
Najważniejsze dla mnie na szkoleniu było poznanie metod zapraszania na spotkanie kosmetyczne, co pozwoli mi zwiększyć efektywność pracy w postaci większej ilości odbywających się spotkań. Bardzo ważne było również dla mnie zapoznanie się ze schematem takiego spotkania, dzięki czemu będę mogła zwiększyć ilość swoich klientek, oraz klubowiczek. Już nie mogę się doczekać, kiedy przetestuję swoje nowe umiejętności w praktyce
.
Dorota Zielenska

Bardzo się cieszę, że uczestniczę w Akademii Menadżera. Pierwsze spotkanie było dla mnie dodatkowym "kopniakiem" motywacyjnym do pracy. Dzięki intensywnej burzy mózgów, która panowała na sali, mam kilka nowych pomysłów, które będą pretekstem do spotkania się z obecną lub potencjalną klientką:). Przypomniałam sobie jak przebiega spotkanie sprzedażowe oraz jak ważne jest mówienie o korzyściach.
Agata Madejska


Na kolejną edycję zapraszamy już w styczniu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Mój profil na facebook'u