Newsletter

Wpisz swój adres email, aby otrzymywać powiadomienia o nowych wpisach. Za minutę otrzymasz mail weryfikujacy. Sprawdź proszę pocztę.

wtorek, 4 października 2011

Czy już dojrzałeś?

Moim zdaniem w MLM stopniowo dojrzewa się do pewnych działań i decyzji.
Ja właśnie tak miałam i co chwilę mam od nowa :).

Na początku przez prawie miesiąc dojrzewałam do decyzji, aby zostać konsultantem i nie ukrywam, że gdyby nie delikatne naciski koleżanki, pewnie do dziś ta myśl pozostałaby tylko malutkim nasionkiem.
Później wzbraniałam się przed rekrutacją, czerpiąc znaczące korzyści ze sprzedaży. Kiedy jednak podjęłam decyzję, że będę budować swój zespół, łatwo znalazłam pierwsze konsultantki i zostałam menadżerem.
Podobnie było z tytułem Dyrektora – długo, długo chciałam tym Dyrektorem zostać i pracowałam, rekrutowałam, ale jakoś bez efektów. W końcu - po prawie rocznej przerwie, gdzie poświęciłam się studiom i nie rozwijałam swojej grupy – dojrzała we mnie myśl, że współpraca z Oriflame jest tym, co chcę robić. Wtedy podjęłam decyzję, a za decyzją poszły skoncentrowane na celu działania, które umożliwiły mi szybki awans i osiągnięcie tego, co postanowiłam.


Jestem przekonana, że takie świadome, dojrzałe podjęcie decyzji to już połowa sukcesu. Za tym idzie determinacja, to pozwala nam ustalić priorytety i pociąga za nami ludzi.


Zastanów się więc czego tak naprawdę chcesz? Jak ma wyglądać Twoje życie? Co chcesz w nim robić? Czy jest w nim miejsce na współpracę z Oriflame, czy może jest inny sposób, w jaki chcesz się realizować i zarabiać pieniądze? Pomyśl nad tym. Być może będzie się trzeba przestać oszukiwać i zobaczyć sprawy takimi jakimi są? A może jesteś we właściwym miejscu? W każdym razie zdecyduj się i podejmij działania, które pozwolą Ci zrealizować to, co postanowiłeś!

Spotykam konsultantów, liderów i Dyrektorów, którzy są w Oriflame i coś tam robią, często mając inne priorytety, ważniejsze sprawy.

Obserwuję też ostatnio kilka takich osób, które podjęły decyzję, wykorzystują świetny moment, jaki zapewnia teraz wsparcie od Oriflame i jestem przekonana, że osiągną to, czego chcą.

A do której grupy Ty należysz?

Ps. Wpis ten dedykuję ambitnym i dynamicznym kobietom, które właśnie zdecydowały się na współpracę ze mną i z którymi założyłam mój pierwszy zespół z prawdziwego zdarzenia – z misją, z wartościami, zasadami. Do nazwy jeszcze dojrzewamy :) .

2 komentarze:

  1. Dojrzałe decyzje są trudne a konsekwentne działanie podążające za tymi decyzjami jeszcze trudniejsze, ale jestem pewna, że rezultaty są warte tego poświęcenia:) Dobrze jest mieć tak dojrzałego mentora :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wiesz mysle sobie ze samo podjecie dojrzales swiadomej decyzji jest najtrudniejsze pozniej jesli to jest naprawde ta decyzja samo jakos sie dzieje (jak powiedzial Paulo Coelho gdy czegos bardzo pragniesz caly wszechswiat bedzie ci sprzyjal abys to osiagnal) oczywiscie przy naszym pelnym zaangazowaniu i systematycznej pracy :) powodzenia
    Magda :)

    OdpowiedzUsuń

Mój profil na facebook'u