Newsletter

Wpisz swój adres email, aby otrzymywać powiadomienia o nowych wpisach. Za minutę otrzymasz mail weryfikujacy. Sprawdź proszę pocztę.

wtorek, 13 września 2011

Czy lubisz dostawać prezenty?


Bo ja lubię bardzo :) . Gdy ktoś wręcza mi prezent, czuję się wyróżniona i ważna. Cieszy mnie, że ta osoba pomyślała o mnie, wyobrażam sobie, że poświęciła chwilę, aby wybrać dla mnie coś, co sprawi mi radość.
A Ty? Jak się czujesz, gdy ktoś wręcza Tobie prezent?
A teraz pomyśl o swoich klientach i osobach, które znasz, a którym jeszcze nie wręczyłeś katalogu. Oni pewnie też zasługują na prezent. Podaruj im go. Odwiedź ich z najnowszym katalogiem Oriflame.
Może nie obwiązuj go wstążką (choć w sumie to dopiero byłby pięknie wręczony katalog – chcesz mi taki podarować? Gwarantuję, że chętnie z niego coś zamówię :)), ale spraw by wyglądał jak prezent – miał w sobie coś wyjątkowego, był przygotowany specjalnie z myślą o tej osobie, zawierał upominek. Jak to zrobić?
Mój sprawdzony sposób to wybranie z katalogu kilku najlepszych ofert. Na okładce katalogu zapisuję strony, na których można je znaleźć. Tym samym ułatwiam moim klientkom wybór produktów. Nie muszą one wtedy przeglądać całego katalogu, analizować cen, zastanawiać się, co zamówić. Często wybierając najciekawsze oferty, myślę o danej klientce, jej preferencjach, potrzebach, produktach, o których rozmawiałyśmy wcześniej. To sprawia, że wręczony katalog staje się, czymś wyjątkowym, indywidualnie przygotowywanym.
Lubię też dołączać do katalogu próbki produktów. W moim odczuciu stanowią one formę drobnego upominku i wspomagają prezentowy charakter katalogu. To przecież miłe, gdy ktoś pomyśli o nas i otrzymamy darmową próbkę produktu. Poza tym pozwalają sprawdzić produkt, przekonać się, co do jego działania i nabrać ochoty do zakupu. Najlepiej włóż próbkę do katalogu na stronie, gdzie znajduje się produkt, który chcesz aby klientka sprawdziła. Napisz również krótką informację na jego temat, np. „Serum sprawi, że Pani cera będzie bardziej jędrna i gładka – proszę sprawdzić.”.
Skoro katalog ma być prezentem – zostaw go klientkom na stałe. Najlepiej podpisz na okładce „Dla Pani …” czy „Dla Ciebie …”. Z mojego doświadczenia wynika, że klienci kupują kosmetyki częściej niż raz na katalog. Czasem przecież trudno przewidzieć kiedy skończy nam się np. szampon i widząc już dno raczej nie będziemy czekać, aż konsultant przyjdzie do nas z nowym katalogiem. Dając klientce katalog na własność, pozwalasz jej dokonywać częstszych zakupów czy dzielić się Twoim katalogiem z innymi, a to z pewnością przyczynia się do większych zakupów.

Konsultancie, zachęcam Cię do obdarowywania swoich znajomych i prezentowania im oferty Oriflame. Pozwól im zamawiać wyjątkowe produkty firmy, którą wyróżnia naturalność, postępowość i etyczność. Daj im szansę zadbania o zdrowie i piękno, poprzez stosowanie najwyższej jakości produktów, o bezpiecznych i sprawdzonych recepturach, które w naszych katalogach dostępne są w bardzo dobrych cenach.
Przyjemnego wręczania prezentów!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Mój profil na facebook'u