Newsletter

Wpisz swój adres email, aby otrzymywać powiadomienia o nowych wpisach. Za minutę otrzymasz mail weryfikujacy. Sprawdź proszę pocztę.

poniedziałek, 19 września 2011

Postaw na swój rozwój!


Ostatnimi czasy jakoś tak szkoleniowo u mnie. Najpierw uczestniczyłam w dwudniowych warsztatach dotyczących budowania zespołu, które odbyły się w ramach Akademii Lidera Oriflame. Weekend natomiast spędziłam w szkole trenerów Metrum i szlifowałam swój trenerski warsztat. Od razu oczywiście zabrałam się za wdrażanie zdobytych umiejętności. A mam ku temu świetną okazję.



Kolejne edycje Profesjonalnego Konsultanta cieszą się niesłabnącym zainteresowaniem, co pozwala nowym konsultantom zdobyć niezbędne umiejętności, ułatwia pierwsze kroki w Oriflame i umożliwia zarobienie większych pieniędzy. Nie ukończyłeś jeszcze tego treningu? Zapraszam 28 września – wtedy rozpocznie się kolejna edycja i będziesz mógł nauczyć się jak zdobywać klientów i zbierać zamówienia. Spotkanie odbędzie się w biurze Oriflame w Gliwicach, ul. Dolnych Wałów 7 (domofon 15), w środę (28 września), w godz. 16. 30 – 18. 30. Jeśli jesteś konsultantem z mojego zespołu możesz wziąć udział w treningu zupełnie bezpłatnie!


Natomiast już 8 października wraz z Karoliną Kozielską i Magdaleną Balcerzak startujemy z autorskim projektem pod dumną nazwą Akademia Menadżera. Będzie to cykl 5 spotkań, które odbywać się będą w soboty i ułatwią uczestnikom zdobycie tytułu Menadżera Klubu Oriflame. Postanowiłyśmy pokazać przydatne narzędzia i nauczyć dodatkowych umiejętności wszystkich tych konsultantów z naszego zespołu, którzy myślą o rozwoju i chcą zarabiać minimum 500 zł co trzy tygodnie. Jeśli do nich należysz, koniecznie zgłoś się do mnie. Kwalifikacja do projektu trwa do 30 września.


Liczę, że skorzystasz z możliwości jakie daje Ci przynależność do mojego zespołu i weźmiesz udział w treningach, które z myślą o Tobie przygotowałam. Do zobaczenia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Mój profil na facebook'u