Newsletter

Wpisz swój adres email, aby otrzymywać powiadomienia o nowych wpisach. Za minutę otrzymasz mail weryfikujacy. Sprawdź proszę pocztę.

niedziela, 22 maja 2011

Weź udział w Profesjonalnym Konsultancie i awansuj jak Agata Madejska!

Już w najbliższą środę (25 maja) startuje kolejna edycja projektu Profesjonalny Konsultant. Na pierwszym spotkaniu nauczysz się sprzedawać. Dowiedz się więcej na temat projektu i sprawdź jakie umiejętności zdobędziesz na warsztatach poświęconych sprzedaży.

Poznaj też jedną z absolwentek Profesjonalnego Konsultanta - Agatę Madejską. Agata jest w Oriflame dopiero drugi katalog, jednak już jest bardzo samodzielna. Ostatnio zrobiła na mnie niesamowite wrażenie, decydując się poprowadzić spotkanie rekrutacyjne!

Chcę się podzielić z Wami moim małym osobistym sukcesem :) Rzutem na taśmę zdobyłam moje pierwsze 200 pp i awansowałam na poziom 3%. Ktoś by pomyślał - nic wielkiego, przecież to tylko drobne pieniądze, z czego się dziewucho cieszysz...

Zgadza się, ale aby dojść do większych profitów trzeba od czegoś zacząć. Ja zaczęłam w moim pierwszym katalogu od 100 pp, zależało mi głównie na zdobyciu miodziku oraz tuszu do rzęs za złotówkę.

W międzyczasie ukończyłam szkolenie Profesjonalny Konsultant, które - nie ukrywam - wpłynęło na zwiększenie mojej sprzedaży. Teraz już wiem, że stać mnie na wiele więcej niż zdobycie prezentów z Programu Witamy. Systematycznie zwiększam swoje zamówienia, np. poprzez organizowanie spotkań, w które w coraz większym stopniu sama prowadzę. Na swoim koncie mam już pierwszą osobę w grupie, która na pewno nie będzie ostatnią :)
Dlatego, jeśli dopiero zaczynacie w Oriflame lub tak jak ja nie macie pomysłów na to jak zwiększyć swoją sprzedaż i skąd brać osoby do współpracy, to serdecznie polecam Wam szkolenie Profesjonalny Konsultant.

Agata Madejska


Agato serdecznie gratuluję sukcesu i życzę kolejnych awansów.


1 komentarz:

  1. Gratulacje Agato!
    byłam pod wielkim wrażeniem Twojej osoby podczas ostatniego szkolenia z cyklu "Profesjonalny" jak widać na efekty nie trzeba było długo czekać:)
    Pozdrawiam
    Magdalena

    OdpowiedzUsuń

Mój profil na facebook'u