Newsletter

Wpisz swój adres email, aby otrzymywać powiadomienia o nowych wpisach. Za minutę otrzymasz mail weryfikujacy. Sprawdź proszę pocztę.

czwartek, 26 maja 2011

Za nami kolejne spotkanie MBC.

W sobotę uczestnicy MBC ćwiczyli się w zapraszaniu na spotkania.

W trakcie ćwiczeń i scenek ustaliliśmy, co powinno zawierać zaproszenie osobiste oraz do perfekcji dopracowaliśmy zaproszenia telefoniczne. Warsztaty upłynęły w radosnej atmosferze i choć część uczestników zgłaszała rano niewyspanie czy chorobę - absolutnie nikt nie ziewał :)
Przeczytajcie zresztą sami, co działo się na ostatnich warsztatach:



W zeszłą sobotę odbyły się drugie warsztaty z MBC. W ich trakcie nabyliśmy zdolności w dzwonieniu do obcych i umawianiu się z najbliższymi znajomymi. Rzeczą ,która mnie najbardziej urzekła, była przede wszystkim miła atmosfera oraz profesjonalizm prowadzących. Bardzo chętnie podzieliły się z nami - nowymi konsultantami - swoimi radami i doświadczeniami w prowadzeniu rozmów telefonicznych.
Moim zdaniem warto uczestniczyć w MBC, gdyż ono uświadamia nam i pokazuje, na czym tak naprawdę polega praca w Oriflame. Tutaj człowiek może się tak naprawdę wykazać i przekonać czy jest osobą dążącą do wyznaczonego celu oraz marzeń. Jeżeli chcesz dynamicznie się rozwijać i poszerzać swoja wiedze, a przede wszystkim zwiększyć skuteczność, weź udział w warsztatach MBC, - nigdzie tak wiele sie nie dowiesz. Klaudia Ogaza

II spotkanie MBC nauczyło mnie jak zapraszać osobiście swoich znajomych oraz osoby obce przez telefon. Pomysły zebrane na spotkaniu pozwoliły mi pobudzić moją wyobraźnie i stworzyć różne sposoby rozmawiania przez telefon. Umiejętność dzwonienia jest dla mnie bardzo ważna i cieszę się, że mogłam ją zdobyć i nadal uczestniczyć w tym szkoleniu.
Pozdrawiam Dagmara Krok.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Mój profil na facebook'u