Newsletter

Wpisz swój adres email, aby otrzymywać powiadomienia o nowych wpisach. Za minutę otrzymasz mail weryfikujacy. Sprawdź proszę pocztę.

poniedziałek, 16 maja 2011

Pierwsze spotkanie MBC za nami!

W sobotę rozpoczęła się nowa edycja MBC.
Uczestniczki ćwiczyły się w pozyskiwaniu nowych kontaktów, a przy okazji integrowały i świetnie bawiły.
Przeczytaj relacje dziewczyn z naszego zespołu, które właśnie rozpoczęły swoją drogę do tytułu Menadżera Klubu Oriflame.



Moje wrażenia z dzisiejszego szkolenia MBC są bardzo pozytywne :). Niektórym z Was może sie wydawać, że szkolenia są czymś nudnym oraz monotonnym - otóż jest inaczej. Zabawa połączona z nauką i spotkaniem towarzyskim z możliwością wymiany doświadczeń.
Fajni trenerzy, którzy w miłej atmosferze dają świetnie rady nowym profesjonalnym konsultantom. Główną rzeczą , która przypadła mi do gustu było podejście prowadzących. Traktowały wszystkich na równi, nie mądrzyły się, a wręcz przeciwnie wszystkim pomagał.
Jednym zdaniem warto iść na to szkolenie pod wieloma względami - można się rozwijać, nauczyć ważnych rzeczy o marketingu oraz miło spędzić czas. Klaudia Ogaza



Pierwsze spotkanie MBC zaskoczyło mnie bardzo pozytywnie. Jestem świeżą konsultantką, więc obawiałam się wymagań i zadań, których nie będę potrafiła wykonać. Moje obawy zostały szybko rozwiane, a motywacja do pracy została podwojona :) Nauczyłam się jak prawidłowo napisać zaproszenie dla klientek, jak dobrze przeprowadzić ankietę oraz dlaczego warto w sposób aktywny zdobywać kontakty. Pięć godzin zajęć minęło mi w mgnieniu oka, a to dzięki miłej atmosferze, która panowała na sali. Agata Madejska



Odwiedź też bloga Magdaleny Balcerzak. Znajdziesz tam relację Delfiny, Ani i Krzyśka. Przyjemnej lektury.



Już teraz też zachęcam do udziału w kolejnej edycji. Chcesz uzyskać więcej informacji o treningu? Napisz do mnie Magdalena.chwal@oriflame.biz

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Mój profil na facebook'u