Newsletter

Wpisz swój adres email, aby otrzymywać powiadomienia o nowych wpisach. Za minutę otrzymasz mail weryfikujacy. Sprawdź proszę pocztę.

piątek, 13 maja 2011

Podaruj sobie ukojenie.


Za oknem coraz cieplej (no może z wyjątkiem dzisiejszego dnia). Słoneczna pogoda dodaje energii i pozytywnie nastraja – przynajmniej na mnie tak wpływają ostatnie dni. W katalogu Oriflame także znalazłam kolekcję, która przyjemnie działa na moje zmysły i poprawia samopoczucie.
Jeśli szukasz kosmetyków, które nie tylko pielęgnują ciało, ale również korzystnie oddziałują na Twoją psychikę, zachęcam Cię do wypróbowania najnowszej serii Swedish Spa zainspirowanej jednym z czterech żywiołów - powietrzem.
Mnie ta seria urzekła przepięknym świeżym zapachem i wyjątkowym działaniem. Szczególnie spodobał mi się krem do ciała i właśnie go chcę Ci polecić.
Podobno ważne jest pierwsze wrażenie, a ten krem wypadł pod tym względem rewelacyjnie. Pierwszy moment – otwarcie opakowania i zapach – kojący, przyjemny i tak w sam raz intensywny, a następnie delikatna puszysta konsystencja.
Byłam zaskoczona, gdyż choć jest to bogaty krem niezwykle szybko wchłania się w skórę, nie zostawiając tłustej klejącej warstwy. Dodatkowo ma cudowną właściwość – po nałożeniu delikatnie chłodzi (wszystko za sprawą olejku mentolowego). Wiem już, że będzie to dla mnie numer 1 w cieplejsze dni, które mam nadzieję przed nami.
Minęło kilka tygodni, od kiedy zaczęłam go stosować i muszę przyznać, że nie tylko pierwsze wrażenie wypada korzystnie. Długotrwałe efekty używania kremu są równie satysfakcjonujące – kompleks Hydracare+ na bazie alg morskich sprawia, że moja skóra staje się coraz bardziej miękka, delikatna i przyjemna w dotyku.
Jeśli jeszcze nie wypróbowałaś kosmetyków Swedish Spa – zrób to teraz. Opisaną kolekcję znajdziesz w atrakcyjnych cenach na 91 stronie w katalogu 7. Pamiętaj katalog trwa tylko do 22 maja.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Mój profil na facebook'u