Newsletter

Wpisz swój adres email, aby otrzymywać powiadomienia o nowych wpisach. Za minutę otrzymasz mail weryfikujacy. Sprawdź proszę pocztę.

czwartek, 2 czerwca 2011

Jak zdobyć 200PP? - radzi Klaudia Ogaza


Moim celem jest w aktualnym katalogu uzbierać 200 punktów. Myślę, że dla początkującego konsultanta jest to zadanie dość trudne.


Jak chcę to zrobić?


Z pomocą przyszły mi szkolenia MBC i Profesjonalny Konsultant.


Najpierw wśród wszystkich znajomych z uczelni rozniosłam przygotowane katalogi. Przygotowuję je tak, że najpierw na katalogu przyklejam karteczkę, gdzie wypisuję najciekawsze oferty aktualnego katalogu (hity cenowe, atrakcyjne nowości, produkty, które mogą zainteresować daną osobę), podając stronę gdzie można je znaleźć – taki spis treści. Dałam je również koleżankom z dodatkowego angielskiego oraz odwiedziłam moją ulubioną panią z kiosku. Kiedy zorientowałam się, że już w sumie nie mam do kogo iść, postanowiłam zanieść katalog paniom, które pracują w pobliskiej Biedronce. Wykorzystuję każdą okazję, by także nieznanym mi osobom wręczyć katalog i myślę, że to dobry sposób na zwiększanie sprzedaży. Oczywiście wymaga to od nas odwagi, ale w zasadzie, co mamy to stracenia – najwyżej usłyszymy NIE.


Wszystko co sobie stawiamy za cel, jest do zrealizowania, należy tylko poświęcić temu czas, wierzyć we własne siły i próbować każdego sposobu do osiągnięcia tego celu.

Po odbytym kursie "Profesjonalny Konsultant" wiem doskonale jak przygotować się na spotkanie z klientem. Przede wszystkim jak przygotować katalog (o czym wspomniałam wcześniej), następnie jak mojej klientce go wręczyć (używając sformułowania typu: „Cześć Aniu, specjalnie dla Ciebie przygotowałam najnowszy katalog, na pierwszej stronie wypisałam najciekawsze dla Ciebie oferty...").


Dowiedziałam się również, jak bardzo opłacalne jest tworzenie grupy (marketing sieciowy).

Aktualnie uczęszczam na zajęcia MBC. Po ostatnich zajęciach wiem już jak prowadzić DAMĘ , czyli sposób na rozmowę z klientem. Ale zanim spotkamy się z klientem, należy się z nim umówić - dzwonienia nauczyłam się dwa tygodnie temu.


Nowym konsultantom gorąco polecam obydwa treningi - są świetne.




Życzę wszystkim powodzenia,


Klaudia Ogaza

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Mój profil na facebook'u