Newsletter

Wpisz swój adres email, aby otrzymywać powiadomienia o nowych wpisach. Za minutę otrzymasz mail weryfikujacy. Sprawdź proszę pocztę.

niedziela, 4 września 2011

Ekscytacja i mobilizacja po Konferencji Biznesowej Oriflame



Ekscytacja i mobilizacja – tymi dwoma słowami można opisać mój stan, gdy opuszczałam salę konferencyjną hotelu Hilton, gdzie w piątek odbywała się Konferencja Biznesowa Oriflame.
Chyba żadne organizowane do tej pory wydarzenie nie wywarło na mnie takiego wrażenia jak ta konferencja. Informacje o zmianach i programach jakie przygotowuje Oriflame i wizja jak one wpłyną na moje życie poruszyły mnie do łez… Na nowo uświadomiłam sobie, że jestem we właściwym miejscu i właśnie nadszedł właściwy czas.


Oriflame stawia teraz na rozwój polskiego rynku. Planowane inwestycje są ogromną szansą, ale – w moim poczuciu - także dużym wyzwaniem. Postanowiłam, że je podejmę.


Magnus Brännström powiedział, że rewolucje, które zapowiedziało Oriflame, mogą nie spowodować żadnych zmian. Wszystko może pozostać takie jak jest dotychczas. Może również zmienić się diametralnie. Zależy to od podjętej decyzji i działań, które ona za sobą pociągnie, czyli po prostu pracy. Myślę sobie, że teraz jest najlepszy moment, aby rozpocząć swoje działanie w Oriflame lub zintensyfikować je, aby wykorzystać oferowane możliwości.

Warto teraz dołożyć starań i zwiększyć wysiłek, aby później móc cieszyć się z dużo większych wypłat, spełnionych marzeń i wolności…

Ja zamierzam wykorzystać swoją szansę.
A Ty? Co zrobisz, aby wykorzystać swoją? Jak na Twoją pracę wpłyną nowe możliwości oferowane przez Oriflame?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Mój profil na facebook'u