Newsletter

Wpisz swój adres email, aby otrzymywać powiadomienia o nowych wpisach. Za minutę otrzymasz mail weryfikujacy. Sprawdź proszę pocztę.

sobota, 23 maja 2009

a w weekend

Dzień dobry,

tak już się przyzwyczaiłam do rannego wstawania, że nawet gdy planuję późne wstawanie budzę się dośc wcześnie.

Po pracowitym tygodniu (w czwartek i piątek rano ankietowałam z dziewczynami z mojej grupy w Katowicach), w weekend odpoczywam. Wczoraj przyjechałam do Lublina i poza kilkoma telefonami do nowych  konsultantów (sporo ich się w tym katalogu nazbierało) niewiele zrobiłam.

Wam też życzę odrobiny odpoczynku,

Pozdrawiam

Magda C

4 komentarze:

  1. Madziu napisz więcej o ankietach :)!
    Gdzie, jak, co .. wielkie dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja mam pytanie kosmetyczne;)
    jakis czas temu kupilam podklad nawilzajacy w takim niebieskim opakowaniu jeszcze, jestem z niego zadowolona ale firma zmienila opakowania i nazwy i teraz nie wiem ktory to jest:( Magdo moglabys mi pomoc?

    OdpowiedzUsuń
  3. E. ten podklad zostal zmieniony najbardziej podobny do niego jest teraz
    skin Perfect (8 katalog str. 79) mozesz te sprobowac urban shield (tez ma
    dzialanie nawilzajace, przy okazji jest super lekki i swietnie kryjacy)
    Pozdrawiam

    M. chętnie opowiem o ankietach wiecej po weekendzie spodziewaj się posta
    o tym jak zabrac się za ankietowanie
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Mój profil na facebook'u