Newsletter

Wpisz swój adres email, aby otrzymywać powiadomienia o nowych wpisach. Za minutę otrzymasz mail weryfikujacy. Sprawdź proszę pocztę.

środa, 27 maja 2009

Szykuje się sporo awansów...

Taki nijaki miałam dziś dzień, aż…
… pojechałam na spotkanie do Świbia. Fakt – z zaproszonych osób na POM nikt nie przyszedł. Przyszły za to trzy dziewczyny: Justyna, Krysia, Ela – każda z planem, by jeszcze w tym katalogu awansować. I się zaczęło.
Ela planuje awansować na 6%. Brakuje jej 250 PP, ale jestem przekonana, że skoro tak bardzo chce to osiągnąć, na pewno jej się uda. Tym bardziej, gdy jeszcze w tym katalogu zapisze jedną ze swoich koleżanek.
Krysia zamarzyła o 200PP i pierwszym 3%. W czasie spotkania to marzenie zaczęło się urealniać i z dokładnie zaplanowanymi działaniami Krysia wyruszyła walczyć o kolejne zamówienia.
Najtrudniejsze, ale przy tym najwspanialsze zadanie przed Justyną. Do tytułu Managera Klubu Oriflame brakuje jej 800PP, ale w jej oczach dziś zobaczyłam ogromną wiarę w zdobycie tego poziomu w 7 katalogu. Dlatego jestem przekonana, że wkrótce będziemy świętować ogromny sukces Justyny i z przyjemnością zabiorę ją na kolację dla Liderów.
Dziewczyny trzymam za Was kciuki i wiem, że przy Waszym zaangażowaniu i z pomocą Soni na pewno osiągniecie ustalone cele.

Gratuluję też Agnieszce Piwowarskiej, która właśnie awansowała na 6% i osobie z jej zespołu - Agnieszce Cywińskiej – nowemu 3%! Dziewczyny, życzę kolejnych sukcesów.

1 komentarz:

  1. Miejmy nadzieję, że się uda. Coraz bardziej w to wierzę. Pozdrawiam, u mnie na blogu też notka na ten temat :)

    OdpowiedzUsuń

Mój profil na facebook'u