Newsletter

Wpisz swój adres email, aby otrzymywać powiadomienia o nowych wpisach. Za minutę otrzymasz mail weryfikujacy. Sprawdź proszę pocztę.

środa, 6 maja 2009

W poszukiwaniu stylu


Drogie Panie,

16 maja odbędzie się kolejna edycja bezpłatnych fantastycznych warsztatów – Akademii Stylu.

W czasie tego szkolenia dowiesz się:
Jak dobierać kolory i wzory ubrań w zależności od Twojego typu kolorystycznego
Jak stylizować twarz za pomocą fryzury, okularów, biżuterii
Jak skompletować niezawodną i stylową garderobę
Jak geometrycznie stylizować figurę
Jak małymi ubraniowymi oszustwami uwydatnić największe walory swojej sylwetki i zakryć drobne niedociągnięcia

Termin:
16 maja (sobota), godz. 16 – 20
Miejsce:
Biuro Regionalne, Gliwice, ul. Dolnych Wałów 7 (domofon 15a)

Kto może wziąć udział w Akademii Stylu?
Każdy Konsultant z mojego zespołu, który w katalogu 4, 5, 6 złoży łącznie 500 PP.

Na warsztaty należy zabrać:
Długopis
Pen driva (jeśli chcesz otrzymać ode mnie prezentację)
Czarne obcisłe ubranie
Metr krawiecki

Jesteś zainteresowana? Chcesz zmienić coś w swoim wyglądzie i dowiedzieć się jak wyglądać jeszcze lepiej?
Sprawdź, czy w trzech ostatnich katalogach nazbierałaś 500 PP.

Nie wiesz, ile Ci brakuje?
Zostaw swoje imię, nazwisko i adres email w komentarzach lub napisz do mnie (
Magdalena.chwal@oriflame.biz), a poinformuję Cię o ilości brakujących punktów.

Pozdrawiam i mam nadzieję, że 16 maja wspólnie wyruszymy na poszukiwanie stylu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Mój profil na facebook'u