Newsletter

Wpisz swój adres email, aby otrzymywać powiadomienia o nowych wpisach. Za minutę otrzymasz mail weryfikujacy. Sprawdź proszę pocztę.

sobota, 16 maja 2009

Szkoleniowa sobota

Dziś prawie 10 godzin byłam w biurze. Ale był to przyjemny, w miłym gronie spędzony czas, choć nie powiem głowa mi paruje.

Najpierw uczestnicy II edycji FSM poznawali się, odkrywali siłę marketingu sieciowego, pracowali ze swoja listą znajomych, uczyli się jak zapraszać, a na koniec ćwiczyli się w rozmowach telefonicznych. Działo się, działo.
Dziękuję Wam za to dzisiejsze spotkanie. Było radośnie, zintegrowanie, czasem głośno. Cieszę się, że jesteście w stanie podejmować wyzwania i przełamywać swoje lęki, chcecie zdobywać nowe umiejętności i poszerzać swoją wiedzę. Mam nadzieję, że w tak fantastycznym gronie spotkamy się również za dwa tygodnie.

Dla wszystkich mam pierwsze, świeże relacje z dzisiejszego spotkania:
W sobotę 16 maja odbyło się pierwsze szkolenie z cyklu Formuła Sukcesu Mangera II, które prowadziły: Magdalena Chwal oraz Magdalena Balcerzak. Naszym pierwszym zadaniem było przedstawienie swojego sąsiada. Nauczyliśmy się między innymi jak przeprowadzać rozmowy telefoniczne z naszymi klientkami jak i potencjalnymi konsultantami. Wiele osób z naszej grupy stresowało się podczas tych rozmowy, ale przełamaliśmy "pierwsze lody", a potem okazało się, że wcale nie jest to takie straszne. Pod koniec dowiedzieliśmy się również o konkursie, w którym nagrodą jest wycieczka do fabryki Oriflame w Warszawie. Dostaliśmy także "zadanie domowe", czyli zaproszenie 4 osób na pokaz kosmetyczny, i zakup prezentera Możliwości Oriflame.
Aneta Fidler
Szkolenie bardzo mi się podobało. Dowiedziałam się jak zapraszać nowe osoby na spotkania, poznałam kilka sztuczek perswazji oraz miałam okazję przełamać się i zadzwonić do znajomych, zapraszając ich na spotkanie. Rozmawialiśmy także o marketingu sieciowym i występowaliśmy w parach, przedstawiając grupie wymyślone przez nas zaproszenia na spotkania. Na szkoleniu była również Beata Kopiec, która brała udział w I edycji FSM i opowiedziała nam jak przydatne są te spotkania i jak wiele można się na nich nauczyć. Całe szkolenie odbyło się w bardzo miłej atmosferze i sympatycznym towarzystwie. Jestem bardzo zadowolona, że mogłam w nim uczestniczyć.
Żaneta Krawiec

Dziś w biurze Oriflame w Gliwicach odbyło się pierwsze spotkanie Formuły Sukcesu Menadżera. Cieszy mnie bardzo, że jest ono zorganizowane w małym, kameralnym gronie, a każdy z nas jest traktowany indywidualnie. Podobał mi się profesjonalny, ale zrozumiały sposób prezentacji, a co najważniejsze prowadzące przekazały mi już jakiś skrawek wiedzy, opartej tak na publikacjach jak i własnych doświadczeniach. Ich zaangażowanie udzieli się – myślę – wielu uczestnikom FSM i ukończy go cała grupa, a przynajmniej JA i to na trochę wyższym poziomie...
Iza Laskowska

Później spotkałam się z moją drużyną: Katarzyną Dyktyńską, Beatą Kopiec i Agnieszką Piwowarską, aby obgadać strategię rekrutacyjną i wymienić się pomysłami na to, skąd wziąć nowych konsultantów. Inwencja nam dopisywała, pomysły mamy przednie (może kiedyś się nimi z Wami podzielę), zadania rozdzielone i plan oraz marzenie wielkie, aby znaleźć się w pierwszej 10!

Na koniec jeszcze odbyła się nieco przyspieszona Akademia Stylu. Dziewczyny określały swój typ kolorystyczny, kształt twarzy, poznały pasujące do nich kolory, tkaniny, dodatki. Nauczyły się liczyć do 9 i dokonując rzetelnych pomiarów określały swoje proporcje, aby móc ubiorem uwydatnić swoje największe walory i ewentualnie ukryć drobne niedostatki.

I na dziś tyle wrażeń. Jutro dla odmiany czeka mnie promocyjna niedziela.

Dobranoc,

Magda C

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Mój profil na facebook'u