Newsletter

Wpisz swój adres email, aby otrzymywać powiadomienia o nowych wpisach. Za minutę otrzymasz mail weryfikujacy. Sprawdź proszę pocztę.

czwartek, 7 maja 2009

O sprzedaży inaczej

Dziś szkolenie sprzedażowe było inne. Prawdę powiedziawszy dla mnie było inne niż jakiekolwiek do tej pory. Bez laptopa, prezentacji, raczej bez teorii. Za to zupełnie praktycznie, prosto, warsztatowo. Każdy, kto sprzedaje i chce sprzedawać efektywniej powinien być dziś na tym szkoleniu. Cóż… wielu pozostaje tylko żałować.

Kasia, która poprowadziła dla nas te warsztaty, studiuje psychologię, uczęszcza do szkoły trenerów, od przeszło 10 lat pomaga rodzicom w prowadzeniu sklepu, a od 4 katalogów pracuje w Oriflame. Osiąga świetne rezultaty w sprzedaży i coraz lepsze w rekrutacji.

Dziś opowiedziała nam o tym, jak ona to robi. Nie zdradzę Wam jej sekretów, mogę tylko powiedzieć, że w nieprawdopodobny sposób wykorzystuje swoje doświadczenie i wiedzę psychologiczną. Słuchając jej, zdawałam sobie sprawę, że wszystko to wiem, ale nigdy nie wpadłabym na to, aby właśnie tak to wykorzystać.

A oto opinia jednej z uczestniczek:
Byłam dzisiaj na spotkaniu ze wspaniała osobą, która tchnęła we mnie jeszcze większą chęć działania. Kasia Dyktyńska dała nam bardzo pomocne i przydatne wskazówki, dzięki którym moje cokatalogowe zamówienia będą wkrótce na skalę 500PP! Kasia nie tylko opowiedziała w czym tkwi sekret sprzedaży na tak dużą skalę, ale również zgłębiła tajniki ludzkiego umysłu. Ta dziewczyna ma w sobie tyle energii i jest przy tym tak sympatyczna, że nie potrafię doczekać się dalszego ciągu szkolenia z jej udziałem.
Monika Młynek


Kasiu, bardzo dziękuję w imieniu swoim i uczestników za dzisiejsze szkolenie. Mam nadzieję, że jeszcze kiedyś podzielisz się z nami swoją wiedzą.
Justyno, Edyto, Moniko, Renato trzymam kciuki za Wasze sprzedażowe sukcesy i liczę, że wykorzystacie tajemną wiedzę dziś zdobytą.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Mój profil na facebook'u