Newsletter

Wpisz swój adres email, aby otrzymywać powiadomienia o nowych wpisach. Za minutę otrzymasz mail weryfikujacy. Sprawdź proszę pocztę.

wtorek, 5 maja 2009

już wróciłam


Witam,
Wczoraj rano spakowałam się, pożegnałam góry i wróciłam do Was – radosna, wypoczęta i pełna energii. Po takich wyjazdach wiem, dlaczego warto pracować w Oriflame - nikogo nie musze prosić o wolne, stać mnie na to, aby gdzieś wyjechać i - co ostatanio bardzo mnie cieszy - mogę tam jechać własnym samochodem, wyjechać kiedy chcę, wrócić jak mi najbardziej pasuje.


Wczoraj już zdążyłam zapisać dwie osoby i odwiedzić nową klientkę, a w przyszłości myślę Klubowicza Oriflame.


Opowiem Wam później o o tym dlaczego warto zapisywać swoich klientów.


Pozdrawiam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Mój profil na facebook'u