Newsletter

Wpisz swój adres email, aby otrzymywać powiadomienia o nowych wpisach. Za minutę otrzymasz mail weryfikujacy. Sprawdź proszę pocztę.

wtorek, 19 maja 2009

Porady Top Sprzedawcy

Jakiś czas temu w moim zespole pojawiła się wyjątkowa osoba. Fenomenalnie sprzedaje, coraz lepiej rekrutuje, świetnie sprawdza się w roli szkoleniowca. Katarzyna Dyktyńska – bo o niej mowa - zajmuje pierwsze miejsce w rankingu na Top Sprzedawcę z oszałamiającym wynikiem 1000 PP. Chcecie wiedzieć jak ona to robi? Poniżej Kasia dzieli się z Wami swoimi kilkoma pomysłami.

Swoją przygodę z Oriflame rozpoczęłam w trzecim katalogu 2009 roku. Moje pierwsze zamówienie okazało się totalną porażką, ponieważ nie zdołałam zdobyć upragnionych 100 PP. Z natury jestem osobą ambitną, dlatego postanowiłam sobie, że drugi raz nie dopuszczę do takiej samej sytuacji. Obmyśliłam plan i strategie działania w następnym katalogu.
Pierwsze próby kreatywnego dysponowania katalogiem, proponowania klientom produktów nie były spektakularne, jednak zadawalające, gdyż zdobyłam wymarzone 100 PP. Niestety, a może i stety, dalej nie zadawalało mnie to w pełni, dlatego musiałam udoskonalić moją strategie działania i w konsekwencji w piątym katalogu przekroczyłam granicę 500 PP.
Teraz jest już tylko lepiej!!!
Wykorzystując wiedzę z zakresu psychologii i doświadczenie w sprzedaży, wymyśliłam kilka sposobów, które pomagają więcej sprzedawać. Przedstawię Wam je pokrótce w 5 zasadach:
1. Jeden katalog to Jeden klient. Katalog dajesz na własność.
2. Wybierz z katalogu 10 produktów na sprzedaży których najbardziej Tobie zależy. Oznacz je kolorowymi karteczkami z napisam POLECAM.
3. Wybierz kilka produktów z katalogu i naucz się ich działania (najlepiej posiadaj je).
4. Polecaj szczególnie te produkty, których działanie znasz, sprawdziłeś i jesteś za
nie pewien/a i oczywiście te oznaczone karteczkami.
5. Kiedy dajesz katalog, mów co warte jest uwagi i zainteresuj się klientem.
Te 5 zasad stosowanych łącznie z pewnością pozwoli Tobie zwiększyć sprzedaż.
Mnie się udało, warto abyś i Ty spróbował.
Katarzyna Dyktyńska
Konsultant Klubu Oriflame
Tel. 603 130 701
e-mail: kasiamuz@interia.pl

6 komentarzy:

  1. świetne rady i napewno je wypróbuję

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja przede wszystkim gratuluję upory maniaka i świetnych efektów! :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. ja z takim uporem próbuje znaleźć sposób na udany POM:P może jakieś propozycje??:))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Kasia jest świetna... zazdroszczę jej tych PP...
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Izo obiecuje ze o udanym pomie za niedlugo napisze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. a Justyno Ty tez mozesz zaczac tak sprzedawac juz udowodnilas ze jestes w stanie pokonac swoje obawy i naprawde duzo zdzialac

    OdpowiedzUsuń

Mój profil na facebook'u