Newsletter

Wpisz swój adres email, aby otrzymywać powiadomienia o nowych wpisach. Za minutę otrzymasz mail weryfikujacy. Sprawdź proszę pocztę.

wtorek, 5 maja 2009

Dlaczego warto zapisać klienta?

Nie wiem jak Wy, ale ja każdą swoją klientkę próbuję zapisać do Klubu. Jednak nie zawsze tak było…


Kiedyś po pierwsze bałam się pójść do starszej ode mnie osoby i proponować jej coś takiego. Wydawało mi się też, że sprzedając komuś kosmetyki więcej na tym zarabiam, a przy okazji martwiło mnie, że w końcu nie będę miała komu sprzedawać i nie uda mi się nawet 100PP nazbierać.


Z biegiem czasu odkryłam jednak:
  • Proponując dołączenie do Oriflame, oferuję bardzo korzystne rozwiązanie, z którego moja klientka może skorzystać. Takie myślenie sprawia, że nie boję się opowiadać klientkom o możliwościach, jakie daje karta Klubu Oriflame.
  • Obsługa klientek zapisanych w Oriflame zajmuje mniej czasu, a one więcej przy tym zamawiają (czasem zamawiając za ok. 50 zł na katalog, po podpisaniu wniosku kupują dla siebie kosmetyki za 100PP!).
  • Zapisana klientka większość zakupów robi w Oriflame, nie kupuje przy tym od innych konsultantów.
  • Klientka, która podpisze wniosek zostaje naszą najwierniejszą klientką – zawsze będzie robić zakupy właśnie u nas i nie trafi do grupy innego konsultanta (wtedy stracilibyśmy ją bezpowrotnie).
  • Często panie, które zapisują się po to tylko, aby kupować taniej zaczynają pokazywać katalog i zbierać czasem spore zamówienia.
  • Nasze klientki mają sporo znajomych, którzy także mogą chcieć dołączyć do Klubu, a do których nie dotrzemy bez pomocy tych klientek (może się okazać, że koleżanka kupująca do tej pory tylko błyszczyk za 9,9 zł. zrobi 6%, a my dzięki temu awansujemy).
  • 80% Dyrektorów dołączyło do Oriflame, po to by kupować taniej!

Pamiętajcie, zapisywanie swoich klientek wcale nie oznacza zmniejszenia naszej sprzedaży. Po pierwsze nie każda kupująca od nas osoba zechce dołączyć do Klubu Oriflame, a przy tym jeśli będziemy pamiętać o poleceniach i ciągłym poszerzaniu listy znajomych nigdy nie zabraknie nam nowych klientów!

Pozostaje mi tylko życzyć Wam odwagi i powodzenia przy proponowaniu kolejnym osobom dołączenia do Klubu Oriflame.
Ciągle kosztuje to tylko 1 zł!

Miłego dnia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Mój profil na facebook'u