Newsletter

Wpisz swój adres email, aby otrzymywać powiadomienia o nowych wpisach. Za minutę otrzymasz mail weryfikujacy. Sprawdź proszę pocztę.

czwartek, 7 maja 2009

Fantastyczny zespół

Wczoraj byłam na naprawdę świetnym spotkaniu. W każdą środę o 19 wraz z grupą Justyny Kalinowskej prowadzimy POM. Justyna samodzielnie zorganizowała miejsce w szkole i dba o to, aby jej zespół uczestniczył w spotkaniach. Wczoraj przyszły prawie wszystkie dziewczyny, a Patrycja Swoboda przyprowadziła kuzynkę, która choć jeszcze nie zapisana już miała 100 PP zamówienie. Gratulacje, Justyno!

Świetnie się bawiłyśmy, oglądając i testując nowe produkty. Dziewczyny smarowały się i malowały nawzajem. Było radośnie i głośno, Justyna Kalinowska biegała z aparatem, a na koniec zrobiłam całemu zespołowi wspólne zdjęcie.
Po spotkaniu pomogłam Justynie dopracować bloga, którego sama i nieprzymuszona założyła, czym totalnie mnie zaskoczyła.

Zapraszam do odwiedzenia bloga Justyny Kalinowskiej i jej zespołu:

http://oriflame-company.blog.onet.pl/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Mój profil na facebook'u