Newsletter

Wpisz swój adres email, aby otrzymywać powiadomienia o nowych wpisach. Za minutę otrzymasz mail weryfikujacy. Sprawdź proszę pocztę.

poniedziałek, 18 maja 2009

promocyjnie

Jeszcze nigdy nie uczestniczyłam w tak fajnej akcji promocyjnej jak wczoraj! Beata Kopiec zorganizowała nam miejsce na festynie w Strzebiniu (niewielkiej miejscowości, w której mieszka). Ja przywiozłam tylko półkę, katalogi i kilka kosmetyków, o całą resztę zatroszczyła się Beata.

W akcji uczestniczyła także dziewczyna z kluczowego zespołu Beaty – Jessica Wojsyk. Wspólnie zebrałyśmy mnóstwo ankiet, rozdałyśmy sporo zaproszeń na środowe spotkanie kosmetyczne i podpisałyśmy trzy wnioski. Świetne było to, że osoby, które dziewczyny znały tylko z widzenia i które trudno było zaprosić im na spotkanie, w czasie wczorajszego festynu chętnie wypełniały ankiety, zostawiały kontakt do siebie i wyrażały chęć uczestniczenia w prezentacji.

Ta wczorajsza promocja mocno mnie podbudowała i utwierdziła w postanowieniu zorganizowania podobnej akcji w Toszku. Przyznam Wam się, że zawsze miałam opory przed organizowaniem u siebie jakiś promocji zewnętrznych. Jednak w piątek postanowiłam wyjść poza swoją strefę komfortu. Poszłam na zamek (tam odbywa się większość imprez), sprawdziłam, kiedy co ma się dziać, porozmawiałam z odpowiedzialnymi za to osobami i szykuje mi się kilka ciekawych akcji. Teraz to po prostu nie mogę się doczekać!

Miłego dnia,

Magda C

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Mój profil na facebook'u