„Szybciej, szybciej – trzeba działać!”
„Kiedy zarobię pierwszy 1000 zł i co będę musiał robić?”
„Bez pitu – pitu”, „Nie ma co owijać w bawełnę!”
Senser realizuje się, gdy może działać. Mało interesują go długie zebrania, gdzie zbiera się opinie, wymienia pomysły, by w efekcie zdecydować, co zrobić. On pewnym głosem wyrazi swoje zdanie, a następnie będzie chciał przejść do realizacji. Lubi zadania, których efekty są szybko widoczne, szybko też zmierza do wyznaczonego sobie celu.
Dla niego liczą się wyniki. Często zastanawia się: „Co ja z tego będę miał?” i „Jak szybko to zacznie działać?”. W efekcie jest skupiony na „tu i teraz” i planuje krótkoterminowo.
W swoich wypowiedziach jest szybki i wyraża się zwięźle. Należy do osób bezpośrednio docierających do sedna, nie robi też długich wstępów. Często i bez oporu mówi to, co myśli. W wypowiedziach innych lubi konkrety.
Wyróżnia go pragmatyzm, praktyczne podejście i duża energia w działaniu. Mówi w zdecydowany i dynamiczny sposób, jest asertywny i pewny. Pogania grupę w kierunku działania. Ma zawsze głowę pełną pomysłów, które od razu chce wdrożyć w życie. Często posiada zdolności techniczne.
Przez innych może być postrzegany jako zbyt impulsywny i przesadnie energiczny. Czasem jest też odbierany jako krótkowzroczny i nadmiernie skupiony na teraźniejszości.
W jego terminarzu znajdziemy jedynie krótkie notatki – szybko i zwięźle zapisuje najważniejsze informacje.
Jak rozmawiać z Senserem?
Jak rozmawiać z Senserem?
Rozmawiając z Senserem, pamiętaj, aby wyrażać się konkretnie i zbytnio się nie rozwlekać. Ważne również, by Twoją wypowiedź cechował dynamizm - cichy, wolny głos, ważący każdy szczegół może spowodować u niego znudzenie.
Gdy na spotkanie rekrutacyjne zaprosisz Sensera, pokaż mu jak w szybki sposób może osiągnąć korzyści z Oriflame – „Już dziś idąc do 10 osób i polecając im produkty za 50 zł, możesz mieć 100 zł dla siebie.”, „Zapraszając na najbliższe spotkanie 5 koleżanek, możesz już za 3 tygodnie otrzymać od Oriflame dodatkowe 50 do 100 zł”.
Prezentując plan marketingowy, skup się na najistotniejszych kwestiach. Zastanów się przed spotkaniem, jakie trzy najważniejsze rzeczy chcesz przekazać i przekaż właśnie je.
Mów zdecydowanie i dynamicznie, moduluj głos – nie pozwól Senserowi się nudzić!
Mów zdecydowanie i dynamicznie, moduluj głos – nie pozwól Senserowi się nudzić!
Powodzenia.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz