We wtorek w Gliwicach odbyło się spotkanie katalogowe. W trakcie części szkoleniowej rozmawialiśmy o tym, jak efektywnie sprzedawać w 16 katalogu.
Chciałabym podzielić się z Tobą kilkoma wskazówkami, które pomogą Ci zdobyć nowych klientów oraz polecić im większą ilość produktów, a tym samym zarobić więcej.
Zastanawiasz się, co zrobić, aby jak najlepiej wykorzystać 16 katalog? Zachęcam do lektury!
Zacznijmy od właściwego przygotowania.
Narzędziem niezbędnym, aby zwiększyć sprzedaż (szczególnie w okresie przedświątecznym) są próbki zapachów. Zauważ, że katalog pełen jest zestawów zapachowych czy pojedynczych wód, które nie należą do najtańszych produktów (co oczywiście wpływa na Twój zysk). Klientom jednak trudno wybrać zapach dla siebie czy bliskiej osoby tylko na podstawie opisu. Oczywiście pomocne mogą okazać się pachnące strony, choć nie pozwalają one sprawdzić jak dana woda będzie pachniała na skórze. Stąd, chcąc polecać zapachy, należy wyposażyć się w pakiet próbek (620187). Przy okazji możliwość wypróbowania sprawia, że bardziej chcemy posiadać próbowaną rzecz, czyli rośnie prawdopodobieństwo dokonania zakupu.
Warto również posiadać większą ilość katalogów, tak aby każdy klient dostał własny przygotowany katalog. Teraz jest to szczególnie ważne, gdyż katalog przepełniony jest mnóstwem ofert, w których naprawdę można się pogubić. Radzę też zaznajomić się z ofertą i stać się doradcą (o ile jeszcze nie jesteś): słuchać potrzeb klientów i wybierać najlepsze rozwiązania. Wykorzystać możesz takie narzędzia jak: Karty Kolorów, Poradniki Urody.
Po odpowiednim przygotowaniu, czas na działanie!
Zachęcam, abyś z tym katalogiem odwiedził każdego. Zacznij oczywiście od swoich stałych klientów, pomyśl również o tych, którzy do tej pory nie zdecydowali się na zakupy w Twoim katalogu. Mój sprawdzony sposób to sprzedaż mężczyznom – faceci często nie lubią i nie potrafią robić prezentów, chętnie więc skorzystają z naszej pomocy. Jeśli do tego, po uzyskaniu kilku informacji, sami stworzymy i zapakujemy prezent – będą zachwyceni.
Aby zebrać większe zamówienie, warto poza poleceniem standardowych produktów, zaproponować także zakup prezentów. Bądź też odwrotnie: skoro ktoś zamawia kosmetyki na prezent, daj mu możliwości zakupu naturalnych kosmetyków codziennego użytku. Zwróć przy tym uwagę swoich klientów na promocje wiązane i zachęć do skorzystania z dodatkowych tańszych ofert.
Przy tym wszystkim pamiętaj, że katalog 16 jest bardzo atrakcyjny, może więc zdarzyć się tak, iż niektóre produkty zostaną wyprzedane lub będą chwilowo niedostępne. Aby uniknąć takich sytuacji, szybko składaj zamówienia, nie czekając do ostatnich dni katalogu. W tym okresie polecam Ci składanie minimum 3 zamówień na katalog. O dniach, w które będziesz zamawiał poinformuj swoich klientów i uprzedź ich, że warto szybko decydować się na określone produkty.
Masz jeszcze inne sprawdzone pomysły na sprzedaż przedświąteczną?
Podziel się nimi w komentarzach, a w zamian prześlę Ci konspekt z większą ilością moich propozycji.
Chciałabym podzielić się z Tobą kilkoma wskazówkami, które pomogą Ci zdobyć nowych klientów oraz polecić im większą ilość produktów, a tym samym zarobić więcej.
Zastanawiasz się, co zrobić, aby jak najlepiej wykorzystać 16 katalog? Zachęcam do lektury!
Zacznijmy od właściwego przygotowania.
Narzędziem niezbędnym, aby zwiększyć sprzedaż (szczególnie w okresie przedświątecznym) są próbki zapachów. Zauważ, że katalog pełen jest zestawów zapachowych czy pojedynczych wód, które nie należą do najtańszych produktów (co oczywiście wpływa na Twój zysk). Klientom jednak trudno wybrać zapach dla siebie czy bliskiej osoby tylko na podstawie opisu. Oczywiście pomocne mogą okazać się pachnące strony, choć nie pozwalają one sprawdzić jak dana woda będzie pachniała na skórze. Stąd, chcąc polecać zapachy, należy wyposażyć się w pakiet próbek (620187). Przy okazji możliwość wypróbowania sprawia, że bardziej chcemy posiadać próbowaną rzecz, czyli rośnie prawdopodobieństwo dokonania zakupu.
Warto również posiadać większą ilość katalogów, tak aby każdy klient dostał własny przygotowany katalog. Teraz jest to szczególnie ważne, gdyż katalog przepełniony jest mnóstwem ofert, w których naprawdę można się pogubić. Radzę też zaznajomić się z ofertą i stać się doradcą (o ile jeszcze nie jesteś): słuchać potrzeb klientów i wybierać najlepsze rozwiązania. Wykorzystać możesz takie narzędzia jak: Karty Kolorów, Poradniki Urody.
Po odpowiednim przygotowaniu, czas na działanie!
Zachęcam, abyś z tym katalogiem odwiedził każdego. Zacznij oczywiście od swoich stałych klientów, pomyśl również o tych, którzy do tej pory nie zdecydowali się na zakupy w Twoim katalogu. Mój sprawdzony sposób to sprzedaż mężczyznom – faceci często nie lubią i nie potrafią robić prezentów, chętnie więc skorzystają z naszej pomocy. Jeśli do tego, po uzyskaniu kilku informacji, sami stworzymy i zapakujemy prezent – będą zachwyceni.
Aby zebrać większe zamówienie, warto poza poleceniem standardowych produktów, zaproponować także zakup prezentów. Bądź też odwrotnie: skoro ktoś zamawia kosmetyki na prezent, daj mu możliwości zakupu naturalnych kosmetyków codziennego użytku. Zwróć przy tym uwagę swoich klientów na promocje wiązane i zachęć do skorzystania z dodatkowych tańszych ofert.
Przy tym wszystkim pamiętaj, że katalog 16 jest bardzo atrakcyjny, może więc zdarzyć się tak, iż niektóre produkty zostaną wyprzedane lub będą chwilowo niedostępne. Aby uniknąć takich sytuacji, szybko składaj zamówienia, nie czekając do ostatnich dni katalogu. W tym okresie polecam Ci składanie minimum 3 zamówień na katalog. O dniach, w które będziesz zamawiał poinformuj swoich klientów i uprzedź ich, że warto szybko decydować się na określone produkty.
Masz jeszcze inne sprawdzone pomysły na sprzedaż przedświąteczną?
Podziel się nimi w komentarzach, a w zamian prześlę Ci konspekt z większą ilością moich propozycji.
Ja dodatkowo zaopatruję się w swiateczną oferte dla najmłodszych ,kilkanascie zestawów klocków lego spowoduje usmiech na paru twarzach grzecznych dzieci /mikołaj juz je zabrał z mojej szafki/,dodatkowo wspieramy fundacje akuku i nie wazne ,ze nie ma z tego pp i prowizji ,liczy sie gest i radosć /klienci też oszczedzają ,klocki w sklepach są drozsze/pozdrawiam Iza L.
OdpowiedzUsuń