Newsletter

Wpisz swój adres email, aby otrzymywać powiadomienia o nowych wpisach. Za minutę otrzymasz mail weryfikujacy. Sprawdź proszę pocztę.

piątek, 27 listopada 2009

Najlepszy klient to zapisany klient!


Katalog 16 to świetny moment, by zaproponować naszym klientom kartę członkowską w Klubie Oriflame.

Takie rozwiązanie ułatwi naszą pracę (koniec z ciężkimi paczkami i godzinami przy pakowaniu zamówień), pozwoli też szybko powiększyć nasz zespół. Klientowi zapewnia stałą zniżkę, fantastyczne prezenty (w tym reklamowany kuferek!) i dodatkowe możliwości zarobkowe.

Klienta zapisać można na wiele sposobów. Ja chcę Wam dziś polecić dwa.

Pierwszy niezwykle prosty dla każdego. Wręczamy klientowi katalog, ale taki pięknie przygotowany:
- z kilkoma próbkami
- z zaznaczonymi produktami
- możemy również pokazać kilka testerów.
Chodzi o to, aby nasza klientka wybrała dla siebie produkty za większą sumę niż zwykle. Gdy przyjdziemy odebrać zamówienie i okaże się, że jest ono spore możemy łatwo zaproponować, by wszystko było o ¼ taniej. Sprawdza się świetnie tym bardziej, gdy powiecie Pani: „Widzę, że sporo produktów Pani wybrała. W takim razie chciałabym zaproponować Pani kartę członkowską w Klubie Oriflame, która zapewni Pani zniżkę na wszystkie zamówione produkty. Zamiast płacić 150 zł, zapłaci Pani tylko ok. 110 zł. Dodatkowo może Pani otrzymać fantastyczne nagrody, w tym reklamowany kuferek. Proszę spojrzeć…”. Po podjęciu decyzji proponujemy oczywiście jeszcze klika kosmetyków i pokazanie katalogu najbliższym.

Drugi wymagający już pewnego doświadczenia:
W prezencie za systematyczne / duże zakupy proponujemy klientce makijaż lub zabieg kosmetyczny dla niej i jednej wybranej koleżanki. Rozkochujemy Panie w kosmetykach i oznajmiamy, że teraz w świetnej promocji mogą dołączyć do Klubu Oriflame za symboliczne 1 zł i zakupić wypróbowane właśnie kosmetyki taniej, a także zrobić tańsze prezenty dla rodziny. Co najciekawsze często jedna przekonuje drugą, że warto :). Przy okazji można zasugerować, że znajomi również z przyjemnością zobaczą ten katalog, a to pozwoli naszej klientce mieć swoje produkty za darmo i otrzymać świetne nagrody!

W rozmowie z klientką warto posłużyć się następującymi argumentami:
- tańsze kosmetyki (niezależnie od wielkości zamówienia)
- prostota zamawiania bezpośrednio od firmy (telefonicznie lub przez Internet)
- krem do rąk za 1 zł (przy złożeniu zamówienia w katalogu 16 i 17)
- świetne nagrody (kupony na 40 i 50 zł oraz piękny reklamowany kuferek, a także program lojalnościowy)
- członkostwo jest niezobowiązujące (składamy zamówienia wtedy kiedy chcemy i nasze zamówienie nie musi przekraczać jakiejś wielkości)
- niewielkie koszty (5 zł opłaty detalicznej i ewentualnie 10 zł opłaty wysyłkowej), czyli przy zrobieniu zakupów kosmetycznych na własne potrzeby (min. 60 zł) już nam się opłaca
- przy dostarczeniu ksera dowodu odroczony termin płatności
- możliwość zaprezentowania katalogu koleżankom, pochwalenia się swoimi produktami i zarobienia 30% marży na zamówionych przez nie kosmetykach
- możliwość korzystania z bezpłatnych spotkań kosmetycznych i marketingowych (bezpłatne spotkania kosmetyczne odbywają się np. w Gliwicach w każdą 2 środę katalogu,a w Katowicach w każdy czwartek).

Życzę powodzenia!


Magda C

3 komentarze:

  1. Brawo Magda!
    Ty to potrafisz tak prosto i przejrzyście dzielic sie swoim doswiadczeniem i za to Cię cenię ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. dziekuje za mile slowa i zycze powodzenia w zapisywaniu klientow :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mialam 1 samodzielne rekomendowanie produktow ,przeplatane z nutrio kosmetykami ,a najwiecej o Astaksantynie ,uzuwaniu nowych zelowych tuszow do kresek ,a tagze 4kroi do pieknej skory i moja 1 nowa konsultantka do 4dni w swoim 16 katalogu zrobila 100PP .Oczywiscie byl to jej pirwszy katalog .Mam juz pomysl na nastepny POM u jej klientki .
    Dziekuje ,za dobre rady ,ktore bardzo mnie motywuja !:-)

    OdpowiedzUsuń

Mój profil na facebook'u