Wczoraj miałam bardzo przyjemny dzień.
Odebrałam zamówienia, rozdałam klientkom, zbierając przy okazji nowe, a popołudnie poświęciłam na telefony.
Oriflame postanowiło rozesłać 10 katalog do nieaktywnych konsultantów i wysłało do Dyrektorów listę osób, które go otrzymają.
Siadłam więc dziś i skontaktowałam się z tymi osobami. Z niektórymi z nich długo już nie rozmawiałam, było mi więc trochę dziwnie, ale szeroko się uśmiechnęłam, wybrałam konsultantkę, do której lubię dzwonić i poszło gładko. Kilka osób planowało złożyć zamówienie, kilka przekonałam, parę postanowiło to przemyśleć, niektórzy są w Holandii, Ekwadorze, Anglii, inni po prostu powiedzieli, że nie chcą. W każdym razie mam pewność, że katalogi dostali, wiedzą o konkursie Discover i zwrócą uwagę na kilka polecanych przeze mnie produktów.
Co hamuje Cię przed wykonaniem telefonów do niektórych (lub – o zgrozo – wszystkich) swoich konsultantów? Jak możesz to zmienić?
Pozdrawiam,
Magda C
Odebrałam zamówienia, rozdałam klientkom, zbierając przy okazji nowe, a popołudnie poświęciłam na telefony.
Oriflame postanowiło rozesłać 10 katalog do nieaktywnych konsultantów i wysłało do Dyrektorów listę osób, które go otrzymają.
Siadłam więc dziś i skontaktowałam się z tymi osobami. Z niektórymi z nich długo już nie rozmawiałam, było mi więc trochę dziwnie, ale szeroko się uśmiechnęłam, wybrałam konsultantkę, do której lubię dzwonić i poszło gładko. Kilka osób planowało złożyć zamówienie, kilka przekonałam, parę postanowiło to przemyśleć, niektórzy są w Holandii, Ekwadorze, Anglii, inni po prostu powiedzieli, że nie chcą. W każdym razie mam pewność, że katalogi dostali, wiedzą o konkursie Discover i zwrócą uwagę na kilka polecanych przeze mnie produktów.
Co hamuje Cię przed wykonaniem telefonów do niektórych (lub – o zgrozo – wszystkich) swoich konsultantów? Jak możesz to zmienić?
Pozdrawiam,
Magda C
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz