Newsletter

Wpisz swój adres email, aby otrzymywać powiadomienia o nowych wpisach. Za minutę otrzymasz mail weryfikujacy. Sprawdź proszę pocztę.

wtorek, 30 czerwca 2009

Po Formule

W sobotę odbyła się pierwsza edycja Formuły Sukcesu Konsultanta, którą organizuję wraz z Karoliną Kozielską i Magdaleną Balcerzak.

Tak o sobotniej Formule mówi jedna z uczestniczek:

Na Formułę Sukcesu Konsultanta szłam raczej od niechcenia. Nie spodziewałabym się, że te 6 godzin mogłoby sprawić, że zmienię sposób sprzedaży i poznam tajniki rekrutowania. A jednak. Na początku Magda Chwał pokazała nam jak łatwo zagospodarować swój wolny czas wakacyjny, po to by móc szukać nowych osób, zainteresowanych naszą firmą. Gdy tylko skończyła, usiadłam i zaczęłam planować swój tydzień. Teraz tylko muszę znaleźć miejsca, gdzie znajdą się zainteresowane osoby. Magda przekazała nam także, by dokładnie rozpisać swój cel.

Po nagrodach wręczonych na TOP SPRZEDAWCĘ, Kasia Dyktyńska opowiedziała nam o sztuce sprzedaży. O tym, że to tylko i wyłącznie od nas zależy, ile sprzedamy, że najważniejszy jest sprzedawca, nie produkt, czy klient. Była to prezentacja, która miała na celu pokazanie nam myślenia klienta. Iza Laskowska natomiast opowiedziała nam, jak sprawić, by klient, który kupuje od nas rzeczy, zainteresował się innymi produktami (inwestycja dla nas) i co zrobić, by klient nie miał wrażenia, że musi u nas co katalog robić gigantyczne zamówienia.

Po całuskach za TOP SPONSORA, Beata Kopiec, która osiągnęła już poziom 12% opowiedziała nam gdzie znajdywać ludzi, jak ich zapraszać, a w końcu jak pozyskać nową osobę do naszej grupie.

Bardzo dobrze wspominam także prezentację Dominiki Niemczynowskiej, która opowiedziała nam jak łatwo zrobić POM dla jednej osoby, takie spotkanie 1 na 1. Myślę teraz, że będę robiła tylko takie, by osoba zapisująca się miała poczucie bezpieczeństwa i komfortu.
Dziękuję bardzo wszystkim za tę niezwykła Formułę, teraz wiem jak osiągnąć swój wymarzony sukces.
Justyna Kalinowska

1 komentarz:

  1. Chętnie przeczytałam eszcze raz to co napisałam :)
    W czwartek widzę się z Justyną Grallą, Elę jeszcze muszę złapać, natomiast wyciągnęłam wreszcie tę marudną dziewczynę na spotkanie w piątek :)

    OdpowiedzUsuń

Mój profil na facebook'u