Newsletter

Wpisz swój adres email, aby otrzymywać powiadomienia o nowych wpisach. Za minutę otrzymasz mail weryfikujacy. Sprawdź proszę pocztę.

piątek, 5 czerwca 2009

Co wczoraj, co dzisiaj

Wczoraj w czasie spotkania katalogowego rozpracowywałyśmy 8 katalog. Uczestniczki stały się ekspertkami w polecaniu i zachwalaniu nowości, każda bowiem miała za zadanie – korzystając z katalogu i materiałów – przygotować krótkie wystąpienie o danym produkcie. W szoku byłam jak świetnie im to szło, choć oczywiście większość bała się wyjścia na środek. Wszystkie dziewczyny poradziły sobie znakomicie, grupie natomiast spodobały się najbardziej wystąpienia Beaty Kopiec i Marleny Nowak i one dostały upominki.

Po szkoleniu czekało mnie jeszcze spotkanie w Toszku. Grupa Justyny Kalinowskiej postanowiła jakoś przenieść się ze Świbia do Paczyny, Pniowa i Toszka i z tygodnia na tydzień staje się coraz większa. Wczoraj też nowa osoba – Jesika – postanowiła dołączyć do naszego zespołu. W niedzielę organizuję znów warsztaty z makijażu, jestem więc pewna, że kolejnych konsultantów szybko będzie przybywać.

Szybko też przybywa nam osób w Turnieju Drużyn. Moja drużyna w składzie: Beata Kopiec, Kasia Dyktyńska i Agnieszka Piwowarska, plasuje się gdzieś w okolicy 17 miejsca, ale już zaczynamy rozkręcać się w tym katalogu. Dziś z Beatą ankietowałyśmy w Lublińcu (z dużo lepszym skutkiem niż tydzień temu, choć i tak zimno było), a za chwilę jadę na spotkanie do Katowic. Kasia i Agnieszka zaprosiły dziś po kilka osób. Mamy plan ukończyć turniej w pierwszej 10. Trzymajcie kciuki! Pozostałym drużynom również życzę powodzenia.

Pozdrawiam,

Magda C

3 komentarze:

  1. Cześć:) Dziewczyny pochwalcie się ilu trzeba mieć konsultantów znajdować się w pierwszej 20stce jak Wy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. No właśnie, mnie też to ciekawi...

    OdpowiedzUsuń
  3. Wcale nie duzo
    aktualnie 11 i czesc juz drugi etap PW zrobila

    OdpowiedzUsuń

Mój profil na facebook'u