Newsletter

Wpisz swój adres email, aby otrzymywać powiadomienia o nowych wpisach. Za minutę otrzymasz mail weryfikujacy. Sprawdź proszę pocztę.

poniedziałek, 15 czerwca 2009

Po FSM

W sobotę odbyło się kolejne spotkanie FSM. Oto relacja jednej z uczestniczek:

Trzecie spotkanie FSM - rewelacja! Razem z kuzynką (która była moim zaproszonym na POM gościem) dotarłyśmy do biura w ostatnim momencie. Zdziwiło mnie, że tylko ja i Iza przeszłyśmy do kolejnego etapu kursu. Rozpoczął się POM, podczas którego panowała miła atmosfera. Iza powiedziała "co sprawia, że kosmetyki Oriflame są tak wyjątkowe" i zaprezentowała je. Moim zadaniem było przedstawić szanse dla każdego - czyli "jak to jest być Konsultantem Oriflame". Nie towarzyszyły mi nerwy, cały czas czułam się swobodnie. Prezentacja wypadła znakomicie i zainteresowała zaproszone osoby. Po zakończeniu POM-u pożegnałyśmy się z tymi osobami i zabrałyśmy się do nauki :)

Podczas tego spotkania nauczyłyśmy się bardzo przydatnych umiejętności tj.: w jaki sposób zachęcić do pracy nowego konsultanta, poznałyśmy pięć metod rekrutacji, wykonywanie ankiet i przeprowadzania pokazu kosmetycznego. Oczywiście wykorzystałyśmy to w praktycznych ćwiczeniach. Magda Chwał bardzo nam pomagała i dawała wiele cennych wskazówek. Taką nauczycielkę mieć to szczęście :)

Całe szkolenie FSM wspominam bardzo przyjemnie, nie tylko ostatnie spotkanie. Myślę, że to najlepsza rzecz i wielka szansa, jaką dostałam od Oriflame.

Katarzyna Dubiel

Iza Laskowska stworzyła natomiast świetne ogłoszenia, którymi postanowiła się z Wami podzielić. Jeśli chcecie otrzymać ogłoszenia, które Iza zamieszcza – z pozytywnym skutkiem – na wielu portalach zostawcie swój adres e – mail w komentarzach.

10 komentarzy:

Mój profil na facebook'u