Newsletter

Wpisz swój adres email, aby otrzymywać powiadomienia o nowych wpisach. Za minutę otrzymasz mail weryfikujacy. Sprawdź proszę pocztę.

poniedziałek, 29 czerwca 2009

Przeżycie niezapomniane.

Dziś brałam udział w szkoleniu dla 10 najlepszych drużyn (z Turnieju Drużyn) w naszym regionie. I miałam okazję doświadczyć coś naprawdę niesamowitego.
Nie powiem Wam dziś, co to było. Może zgadniecie.
Kasia Barańska i Magda Dziubczyńska przygotowały dla nas niespodziankę - miało być gorąco, szybko i intensywnie.
Gdy dowiedziałam się, co będziemy robić, stwierdziłam - chyba ktoś tu zwariował :-) i byłam pewna, że jest to niewykonalne.
Ale podobno nie ma rzeczy niemożliwych i wszystko zależy od naszego nastawienia, a umysł wiele może.
Z minuty na minutę moje serce biło coraz mocniej, ale czułam, że gdy to zrobię, nabiorę siły do pracy i przekonania, że hamujące mnie ograniczenia są tylko w mojej głowie.
Odważyłam się - zrobiłam to raz, a później jeszcze drugi i tak sobie myślę, że od dziś nic już nie będzie takie same.
Zastanawiam się, czy ktoś z Was choć przybliży się do tego, co zafundowało nam dziś Oriflame. Za niedługo opowiem Wam o tym więcej. Dobranoc.

5 komentarzy:

  1. Madzia napiszesz nam co to za (emocjonujące)szkolenie było?
    Strasznie ciekawa jestem :-)
    Wydaje mi sie, że to jakiś skok na bungee ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. tak ja tez jestem za skokiem na bungee. To mi pierwsze na myśl przyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie bylo to bungee
    bylo to cos bardziej nietypowego i silniej postrzeganego w kategoriach tego sie nie da zrobic

    OdpowiedzUsuń
  4. Może jakaś podpowiedź? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wlasnie zamiesilam patrz dzisiejszy wpis :)

    OdpowiedzUsuń

Mój profil na facebook'u