Newsletter

Wpisz swój adres email, aby otrzymywać powiadomienia o nowych wpisach. Za minutę otrzymasz mail weryfikujacy. Sprawdź proszę pocztę.

czwartek, 18 czerwca 2009

Zobaczmy się we wtorek.

Drogi Konsultancie,

Od początku 9 katalogu zmianie ulegnie częstość i czas naszych spotkań szkoleniowych.

Odbywać się one będą raz na katalog – w pierwszy wtorek katalogu. Ruszamy już w najbliższy wtorek (23. 06. 2009). Wtedy w biurze Oriflame (ul. Dolnych Wałów 7) w godz. 18 – 20 wraz z Karoliną kozielską opowiemy Ci o naszej drodze do tytułu Dyrektora Oriflame, a także wyróżnimy i nagrodzimy osoby, które w katalogu awansowały w katalogu 8.

Chcesz dowiedzieć się jak osiągnąć sukces i poznać osoby, którym się to udało?
Szukasz pomysłów na rozwój Twój i Twojego zespołu?
Poszukujesz motywacji, inspiracji?
Chcesz wiedzieć, co wykorzystywać, a czego w swojej pracy unikać?

Przyjdź koniecznie, a dowiesz się jak szybciej awansować i sięgnąć po to o czym marzysz!

Termin:
Wtorek (23.06.2009), godz. 18 - 20

Miejsce:
Gliwice ul. Dolnych Wałów 7 (domofon 15a) - Biuro Oriflame

Koszt:
5 zł

Chcesz wziąć udział w spotkaniu? Nie czekaj - jeszcze dziś poinformuj mnie o tym, ponieważ mam tylko 10 miejsc na to wyjątkowe szkolenie.

Pozdrawiam i do zobaczenia.

2 komentarze:

  1. Witam:)
    Mam pytanie troche nie w temacie, ale gdzieś je chciałam zadać. Proszę mi powiedzieć jak prawidłowo używać scrubu enzymatycznego z Optimals Radiance? Po nałożeniu na wilgotną twarz robi się taka papka albo jest wręcz nie wyczuwalny pod palcami(próbowałam też na wilgotnych palcach 'rozrobić' a później na twarz i efekt był identyczny) i jak tu takim specyfikiem zrobić peeling z wyraźnym efektem? Jaką ilość mam zużywać do tego zabiegu? Używając wcześniej scrubu ze Swedish Spa wrażenia miałam zupełnie inne..

    Z góry dziękuje:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak sama zauwazylas peeling jest enzymatyczny nie musi wiec byc wyczuwalny

    uzywasz niewiele do jednego zabiegu

    ja robie to w ten sposob ze wpierw dlugo masuje nim twarz az zaczyna sie scierac niczym gumka do gumowania a pozniej dokladam jeszcze troche i zostawiam na ok 10 minut pilnujac by nie byl zupelnie suchy (wtedy enzymy maja mozliwosc zadzialac)

    peeling jest po prostu boski

    OdpowiedzUsuń

Mój profil na facebook'u