Newsletter

Wpisz swój adres email, aby otrzymywać powiadomienia o nowych wpisach. Za minutę otrzymasz mail weryfikujacy. Sprawdź proszę pocztę.

środa, 24 czerwca 2009

Zapracowana

Ostatnio jestem w ciągłym biegu. Pracuję po dobrych kilka godzin dziennie, nie było jeszcze dnia w tym tygodniu (i przypuszczam, że szybko nie będzie), w którym nie zapisałabym nikogo do Oriflame. Dlatego pewnie przez ostatanie dni jest mnie tu jakby mniej.
Wszystko przez promocje, razem z dziewczynami mamy teraz mnóstwo kontaktów i jakoś trzeba się poumawiać. Jutro w ogóle nie wiem jak zmieścimy się w biurze. Wykorzystałam pomysł, o którym pisałam Wam kilka dni temu pisałam i na jutrzejsze warsztaty z makijażu ma przyjść kilkanaście osób!
Wam równiez zyczę owocnej pracy w te deszczowe wakacje. Pozdrawiam,
Magda C

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Mój profil na facebook'u