Newsletter

Wpisz swój adres email, aby otrzymywać powiadomienia o nowych wpisach. Za minutę otrzymasz mail weryfikujacy. Sprawdź proszę pocztę.

sobota, 20 czerwca 2009

nie zawsze świeci słońce...

Czy uważacie, że może być zła pogoda na zarabianie pieniędzy?

Pracowałam już w różnych warunkach (o niektórych Wam nawet ostatnio pisałam) i tak sobie myślę, że jeśli ktoś NAPRAWDĘ chce nawet deszcz mu niestraszny.

Dziś mam za sobą kolejny promocyjny dzień. Mimo niezbyt udanej pogody kolejne osoby dołączyły do Oriflame i ankiet wraz z Marleną, Justyną (nowe ambitne konsultantki, które w tym katalogu awansowały na 6%!) i Beatą (już jutro Managerem Klubu Oriflame) zebrałyśmy sporo - w poniedziałek czeka nas dzwonienie.

Pochwalę Wam się w ogóle - moja drużyna w Turnieju Drużyn jest aktualnie na 9 miejscu! I walczymy dzielnie.

Udanego bezchmurnego wieczoru.

7 komentarzy:

  1. Wow, gratulacje!!! Ponawiamy pytanie - ilu rekrutów macie na 9 miejscu? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mamy lacznie 40 punktow i poki co 29 osob jak wlasnie wyliczylam :)

    wcale nie tak duzo

    ale bardzo czesto tak jest ze cos wydaje nam sie nieosiagalne a w zasadzie jest w zasiegu reki

    a Tobie jak idzie? powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  3. 29 osób jeszcze do zapisania/ świeżo zapisanych czy tych którzy zrealizowali PW?

    OdpowiedzUsuń
  4. Pewnie zarejestrowanych i kwalifikowanych zarazem, prawda? :)

    U nas słabo, jako manager zostałam z 1 dziewczyną, która średnio pracuje około 4-5h w tygodniu... Reszta to były zupełnie nowe osoby i nie ma już co na nie liczyć.

    Jak widać czasem niektóre rzeczy są z przyczyn wyższych nieosiągalne...

    OdpowiedzUsuń
  5. czasem przyczyny wyzsze wynikaja z tego co w nas - ale to takie moje zdanie

    co do tych 29 to sa osoby zarejestrowane ze 100PP lub wiekszymi zamowieniami ktore sa od tego lub od poprzedniego katalogu w oriflame
    a juz jest ich w zasadzie 31 :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Owszem w wielu przypadkach, ale nie zawsze da się coś zrobić. Choćby się chciało - nie pokonamy w pojedynkę zespołów złożonych z ambitnych czterech, prawda? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hey, klocic sie nie bede ale mam takie wewnetrzne przekonanie ze wiekszosc tego co nas spotyka wynika wlasnie z nas i to co napisalas: dlaczego w pojedynke? co sprawia ze nie mamy tych 4 ambitnych osob a jestesmy sami przyczyny zewnetrzne czy nasze wnetrze?

    nie neguje ze masz racje - ja po prostu patrzne na to inaczej i wiem ze to sprawia ze za wiele rzeczy ktore mnie spotyka biore pelna odpowiedzialnosc

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Mój profil na facebook'u