W trakcie zajęć stworzyliśmy schemat takiej rozmowy, by później dojść do wniosku, że dobrze jest wykazywać się elastycznością i nie trzymać się go sztywno.
Przede wszystkim utrwaliłam schemat rozmowy i co ważne dostałam wskazówki jak postępować w sytuacji odmowy potencjalnego klienta! Zapamiętam żeby być uśmiechniętą w czasie rozmowy przez telefon i wykazywać się elastycznością w zależności od sytuacji.
Bardzo dużo dały mi warsztaty w grupach, gdyż sami mogliśmy zobaczyć, co robimy dobrze, a nad czym warto jeszcze popracować!
Z tego szkolenia wyszłam naprawdę pozytywnie nastawiona :) .
Ewelina Bania
Dzisiejsze spotkanie dodało mi sił! Po pierwszym szkoleniu MBC zwątpiłam, czy na pewno jestem na takie wyzwanie gotowa, dzisiaj uświadomiłam sobie, że nie mogę się poddać bez próby ;) moje hasło które wyniosłam: „Praktyka czyni mistrza.” Pozdrawiam,
Karolina Bielaszewska
Drodzy wyjątkowi Uczestnicy niezwykłej edycji MBC,
Trzymam za Was kciuki! Życzę powodzenia w realizacji zadania oraz stawiania kolejnych kroków na Waszej drodze do tytułu Menadżera i Dyrektora Klubu Oriflame.
Zapraszam też do zapoznania się ze schematem rozmowy telefonicznej, abyście mogli później poza ten schemat wychodzić.
Czekam na Wasze komentarze odnośnie zajęć i pierwszych doświadczeń z telefonowania.
Powodzenia!
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz