Newsletter

Wpisz swój adres email, aby otrzymywać powiadomienia o nowych wpisach. Za minutę otrzymasz mail weryfikujacy. Sprawdź proszę pocztę.

czwartek, 16 lipca 2009

telefonicznie

Wczoraj miałam bardzo przyjemny dzień.
Odebrałam zamówienia, rozdałam klientkom, zbierając przy okazji nowe, a popołudnie poświęciłam na telefony.

Oriflame postanowiło rozesłać 10 katalog do nieaktywnych konsultantów i wysłało do Dyrektorów listę osób, które go otrzymają.

Siadłam więc dziś i skontaktowałam się z tymi osobami. Z niektórymi z nich długo już nie rozmawiałam, było mi więc trochę dziwnie, ale szeroko się uśmiechnęłam, wybrałam konsultantkę, do której lubię dzwonić i poszło gładko. Kilka osób planowało złożyć zamówienie, kilka przekonałam, parę postanowiło to przemyśleć, niektórzy są w Holandii, Ekwadorze, Anglii, inni po prostu powiedzieli, że nie chcą. W każdym razie mam pewność, że katalogi dostali, wiedzą o konkursie Discover i zwrócą uwagę na kilka polecanych przeze mnie produktów.

Co hamuje Cię przed wykonaniem telefonów do niektórych (lub – o zgrozo – wszystkich) swoich konsultantów? Jak możesz to zmienić?

Pozdrawiam,

Magda C

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Mój profil na facebook'u