Newsletter

Wpisz swój adres email, aby otrzymywać powiadomienia o nowych wpisach. Za minutę otrzymasz mail weryfikujacy. Sprawdź proszę pocztę.

środa, 15 lipca 2009

Obiecana relacja :-)

W poniedziałek wróciłam z krótkiego wypoczynku. Weekend spędziłam na Mazurach, ale celem mojego wyjazdu wcale nie było wylegiwanie się na słońcu, pływanie czy żeglowanie. Pojechałam do Węgorzowa (nieopodal Giżycka), aby wziąć udział w festiwalu rockowym.


Pewnie nie każdy z Was wie, że w duszy taka rockowa jestem, a festiwale i koncerty lubię szczególnie. I choć wyrosłam już chyba z woodstockowych namiotów, chętnie zakładam jeansy i trampki.

W fotograficznym skrócie opowiem Wam o tym, co robiłam na EKO Union Of Rock w Węgorzewie.

Oczywiście bawiłam się na wielu koncertach:

Renata Przemyk (kojarzycie ją na pewno z jednej z ulubionych piosenek Karoliny Kozielskiej „Babę zesłał Bóg”)
Myslovitz



Oddział Zamknięty (koncert na 30 – lecie zespołu, naprawdę niesamowity)

Zawsze w doborowym towarzystwie:



Często zdarzało nam się spędzać czas za sceną (Tomek jest dziennikarzem radiowym i miał akredytację) i spotykać występujące na festiwalu gwiazdy:




Krzysztof Jaryczewski


Artur Rojek (to zdjęcie jest spełnieniem marzeń dziewczyn – Karoliny i Natalii)

Czas przed koncertami spędzaliśmy na Edwardzie, korzystając ze słonecznych momentów.

Zeby nie było wątpliwości Edward to łódka:




W czasie całego pobytu naprawdę się leniłam. Tylko w sobotę spędziłam przed komputerem godzinę, wykonujac kilka telefonów.





Wam równiez udanego wolnego zycze.


Pozdrawiam,

Magda C

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Mój profil na facebook'u