Newsletter

Wpisz swój adres email, aby otrzymywać powiadomienia o nowych wpisach. Za minutę otrzymasz mail weryfikujacy. Sprawdź proszę pocztę.

piątek, 24 lipca 2009

Ogłoszenia

Dzień dobry :),
Wczoraj wreszcie zebrałam się w sobie i poszłam dać ogłoszenie. Nadałam je w ramce i na 10 edycji, spodziewam się więc sporo telefonów.
Ostatanio też powróciłam do ankiet na NK. Pozostaje mi jeszcze powklejanie ogłoszeń na bezpłatne strony internetowe.
Oczywiście zdaję sobie sprawdę (i mam nadzieję, że Wy również), że te wszystkie działania to tylko taki dodatek. Nie zapominam przy tym o spotkaniach kosmetycznych (codziennie mam przynajniej jedno), ankietach, referencjach. Dzięki czemu mój zespół cały czas się powiększa.
Jeśli Wy również chcecie zamieszczać ogłoszenia, a nie wiecie jakiej treści je nadać, zostawcie adres mail w komentarzach. Prześlę Wam przykładowe ogłoszenia.
Pozdrawiam.
Magda C

10 komentarzy:

  1. Ja poproszę. Neonka83@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. magda33_15@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. jenny_36@op.pl
    z góry dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie popłynął do Was bogaty pakiet ogłoszeń

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. I dodam, że aż mi się lżej zrobiło, gdy odkryłam, że jednak ktoś mnie czyta tylko wakacyjnie odpisywać Wam się nie chce
    :)

    OdpowiedzUsuń
  6. W swoim imieniu, dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A mogę spytać - tak a propos wpisu - ile spotkań przeprowadzasz Madziu w tygodniu i ile podpisujesz wniosków, a ile osób z tego składa zamówienia (w tym 100-punktowe)? Bo mam problemy z wejściem do WP tych, co podpisali wnioski... A może jakoś specjalnie się nimi zajmujesz?

    OdpowiedzUsuń
  8. sylwia.kochel@oriflame.biz

    Ja tez poprosze:)

    OdpowiedzUsuń
  9. poproszę też ania250275@wp.pl :)

    OdpowiedzUsuń

Mój profil na facebook'u