Newsletter

Wpisz swój adres email, aby otrzymywać powiadomienia o nowych wpisach. Za minutę otrzymasz mail weryfikujacy. Sprawdź proszę pocztę.

sobota, 25 lipca 2009

spotkania, wnioski

Odpowiadając na jeden z komentarzy:
A mogę spytać - tak a propos wpisu - ile spotkań przeprowadzasz Madziu w tygodniu i ile podpisujesz wniosków, a ile osób z tego składa zamówienia (w tym 100-punktowe)? Bo mam problemy z wejściem do WP tych, co podpisali wnioski... A może jakoś specjalnie się nimi zajmujesz?
Możesz spytać i nawet Ci odpowiem :)

W tym tygodniu spotkań miałam mało - 6 (w tym niektóre były kosmetyczne dla nowych konsultantów). W ich czasieo 3 osoby zdecydowały się dołączyć do Klubu Oriflame

Spodziewam sie, że każda z nich złoży 100 PP, dlatego że na osobnym spotkaniu po podpisaniu wniosku:
  • opowiedziałam im o korzyściach,
  • pokazałam jak pokazywać katalog (zaznaczanie produktów dla danych osób),
  • wyznaczyłam tygodniowy termin na takie zamówienie,
  • organizuję dla nich spotkanie kosmetyczne, by ich znajomi kupowali więcej (zwykle też przy tym kogoś zapisuję)

Standardowo mam ok 10 spotkań tygodniowo i zapisuję wiecej osób i bardzo motywuje je, by złożyły 100PP (mnie motywuje turniej drużyn).

Mam nadzieję, ze wyczerpująco odpowiedziałam, pozdrawiam

Magda C

13 komentarzy:

  1. Madzia, a jak wyglądają te spotkania kosmetyczne dla nowych konsultantów?

    OdpowiedzUsuń
  2. czesc :)

    tzn z nowa osoba staam sie zawsze spotknie pt procedury

    i zwykle w trakcie umawiam sie z nia na spotkanie kosmetyczne dla ich klientek (zwykly pom z rozbudowana czescia kosmetyczna zaczem maseczki peeling dloni czasem makijaz)

    zawsze na takim spotkaniu zaznaczam tez klientkom uzywane kosmetyki by wiedzialy dokladnie co wybrac dla siebie proponuje im tez oczywiscie karte czlonkowska i w najgorszym wypadku biore polecenia do innych

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki:)
    Jesteś niesamowita!

    OdpowiedzUsuń
  4. prosze bardzo :)
    dlaczego niesamowita?

    OdpowiedzUsuń
  5. Bo ze "zwykłej" dziewczyny z Toszka stałaś sie kobietą Sukcesu przez duże S :)
    Zapisujesz tyyle ludzi, że aż dziw bierze,, że jeszcze Złotym nie jesteś ;d

    OdpowiedzUsuń
  6. Z samego zapisywania to sie pewnie zloty nie bierze
    ae w moim zespole pojawilo sie juz kilku kandydatow na dyrektora - zloto wiec przede mna
    :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Trzymam kciuki:)

    OdpowiedzUsuń
  8. A co z takimi osobami, które nie mają czasu lub ochoty spotkać się po raz drugi po zapisaniu się do Oriflame?

    OdpowiedzUsuń
  9. to sie nie spotykam
    ale rzadko mi sie to zdarza poniewaz staram sie je przekonac do spotkania
    mowiac po co chce sie spotkac (podaje swoje intencje - chce jej wyjasnic jak skladac zamowienia i pokazac jej wszytske korzysci z bycia w oriflame
    co tej osobie da to spotkanie (korzysci - bedzie potrafila sama zlozyc sobie zamowienie w dowolnym momencie dowie sie jakie nagrody ja czekaja etc
    i mowie jej ze spotkanie potrwa ok 30 - 45 min

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. A to jeszcze ja się dołączę :) Jak wyglądają u Was te spotkania, na których podpisujecie wniosek? Bo ja zawsze wtedy już mówię o korzyściach...?

    OdpowiedzUsuń
  11. jesli o mnie chodzi po przedstawieniu oferty (jesli osoba zdecyduje sie zapisac)mam dla niej specjalny trening - dobry start
    -dostaje poradnik urody
    -uczy sie nim poslugiwac
    -wynajduje cos dla siebie
    -szuka w katalogu i w cenniku (tu dowiaduje sie o punktach i wspominam o PW wraz z ulotka)
    -pozniej wypisuje liste nazwisk
    -zaznacza 5 ktorym pokaze katalog (dzis lub jutro)
    -ucze ja jak przygotowac katalog dla tych osob
    -zaznacza 5 ktore zaprosi na spotkanie
    -ucze ja jak zapraszac
    -umawiam sie ze zadzwonie dzien pozniej

    o calej reszcie mowie dopiero na "procedurach"

    OdpowiedzUsuń
  12. Dla mnie to trochę zaskakujące, bo przecież PW jest po to, by ZACHĘCIĆ do zapisania. Ja wspominam o nim przed podpisaniem wniosku. Podobnie nie wyobrażam sobie, że ktoś nie pyta już na początku czy się coś za paczkę nie płaci itp. Na takie pytania nie odpowiadasz?

    OdpowiedzUsuń
  13. o programie witamy mowie (tzn wspominam przy jak to jest byc konsultantem lub przy sprzedazy)
    o oplatach wspominam i mowie ze na procedurach wyjasnie dokladnie
    zwykle sie na to zgadzaja

    OdpowiedzUsuń

Mój profil na facebook'u