Newsletter

Wpisz swój adres email, aby otrzymywać powiadomienia o nowych wpisach. Za minutę otrzymasz mail weryfikujacy. Sprawdź proszę pocztę.

wtorek, 7 lipca 2009

Czasem ktoś powie nie...

Witam,

Organizowałam wczoraj warszaty z makijazu i jakoś tak wyszło, że żadna z uczestniczek nie wyraziła chęci dołączenia do Oriflame.

Jak często Wam tak się przytrafia?

Co wtedy robicie?

Ja otrzymałam 15 numerów telefonów do osób, które mogłyby być zainteresowane takim spotkaniem. Pod koniec prezentacji spytałam po prostu uczestniczki, czy im się podobało. Gdy odpowiedziały, ze tak poprosiłam, by wypisały mi po 5 osób, które chętnie przyszłyby.
Mam nadzieje, ze korzystacie z rekomendacji. Działają naprawdę świetnie.
Pozdrawiam,
Magda C

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Mój profil na facebook'u