Newsletter

Wpisz swój adres email, aby otrzymywać powiadomienia o nowych wpisach. Za minutę otrzymasz mail weryfikujacy. Sprawdź proszę pocztę.

środa, 22 lipca 2009

Na wolne letnie chwile.

Wczoraj pierwszy raz od bardzo dawna czytałam sobie książkę. Tzn książki marketingowe, e-booki, artykuły w gazetach czytuję na bieżąco, ale wreszcie znalazłam chwilkę, by po prostu powieść sobie poczytać.

Wam też polecam poświęcenie chwili wakacyjnego czasu, by poczytać trochę.

Przygotowałam dla Was wyjątkową książkę, która naprawdę warta jest przeczytania, przemyślenia i zastosowania. To pozycja, która dla mnie jest najważniejszą, do której najczęściej wracam.

Sprzedaż i charakter – książka polskiej autorki Iwony Majewskiej – Opiełki. To że napisana przez Polkę ma niebagatelne znaczenie, dostosowana jest bowiem do realiów naszej kultury. Pani Iwona jest psychologiem, szkoleniowcem z zakresu doskonalenia siebie, zarządzania sobą w czasie, podnoszenia skuteczności działania, do tego pracuje w firmie sprzedaży bezpośredniej. Ma więc dużo do powiedzenia i naprawdę zna się na tym. W sposób niezwykle lekki, pełen zabawnych anegdot i przykładów, przekazuje swoją wiedzę.
Przyznam się, że gdy polecono mi tę książkę, tytuł jakoś mnie nie zachęcił. Pomyślałam sobie, że sprzedawać to ja potrafię. Jednak to książka zachęcająca do pracy nad sobą, kształtowania swojego charakteru, a dzięki temu zmiany swojego życia. Odnosi się oczywiście także do zachowań dotyczących sprzedaży. Dodatkowo zawiera wiele ciekawych ćwiczeń, które przy rzetelnej realizacji, ułatwiają nam doskonalenie siebie.


Jeśli jeszcze nie wiecie, kto jest kurą i jak o nią dbać i że każdy z nas jest orłem, przeczytajcie koniecznie! Dowiecie się przy okazji, co łączy Edisona z Pollyanną, jak zmieniać nieadekwatne schematy (jak obcinanie szynki, gdy ma się duże garnki), jak ostrzyć piłę i programować podświadomość.


Polecam gorąco!

PS. To książka dla leniwych. Autorka skorzystała z wiedzy zawartej w wielu innych książkach, które zresztą będę Wam jeszcze proponowała. Jeśli więc ktoś z Was jest minimalistą (w co zresztą wątpię), może Sprzedaż i charakter potraktować jako streszczenie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Mój profil na facebook'u