Newsletter

Wpisz swój adres email, aby otrzymywać powiadomienia o nowych wpisach. Za minutę otrzymasz mail weryfikujacy. Sprawdź proszę pocztę.

wtorek, 29 listopada 2011

Buduj swój biznes odpowiedzialnie i zuchwale!




Co to była za sobota! W zeszłą sobotę nasz zespół mógł uczestniczyć aż w dwóch wyjątkowych wydarzeniach. Kto chciał nauczyć się profesjonalnie wykonywać makijaże, mógł wybrać Akademię Makijażu. Ci konsultanci, którzy marzą o rozwoju swojego biznesu zjawili się na szkoleniu Buduj swój biznes odpowiedzialnie i zuchwale.
Poznaj ich wrażenia:



Szkolenie było bardzo interesujące, nie tylko ze względu na temat jakiego dotyczyło, ale również ze względu na osobę prowadzącą. Kamila Molińska to osoba bardzo pewna siebie i zdeterminowana. Wie czego chce i z pełną parą dąży do osiągnięcia sukcesu. Jej podejście do życia potrafi maksymalnie zmobilizować.
Temat szkolenia, który nam przedstawiła odnosił się nie tylko do sfery zawodowej, ale też prywatnej.
Najważniejsze było dla mnie odkrycie, że faktycznie jest wiele spraw, które chciałabym w życiu robić, jednak z różnych powodów tego nie robię. Dlaczego? Czasem strach, czasem kieruję się zdaniem innych. Po tym szkoleniu zamierzam zmienić podejście do tych spraw. Strach nie może być moim przewodnikiem bo wtedy nie ruszę z miejsca.
A zdanie innych? Jest ważne. Ale to ja wiem czego chcę i czego potrzebuję i to ja będę precyzować i spełniać swoje cele i marzenia.
Małgorzata Błaszczak

Specjalista ds. Rekrutacji



Sobotnie szkolenie prowadzone przez znakomitego coacha - Kamilę Molińską pt. "Buduj swój biznes odpowiedzialnie i zuchwale" dało mi ogromną siłę i motywację. Otworzyło szeroko moje oczy i serce, dzięki czemu w mojej głowie kłębią się obecnie niezliczone pomysły, które skrupulatnie spisuję. Wiem już teraz jak ważne jest określanie naszych celów życiowych i że to właśnie od nich zależy nasz sukces.


Najbardziej na moją pewność siebie zadziałało ćwiczenie z Podstawgo Modelu Coachingowego, które otworzyło mi oczy na zagadnienie wytyczania własnych celów oraz ćwiczenie z Budowania Pewności Siebie, po którym odważyłam się wystąpić publicznie. Moje zobowiązanie po odbytym szkoleniu brzmi: "Od dziś decyduję wyznaczać sobie śmiałe i ambitne cele, plan ich realizacji oraz, że każdego dnia z siłą i determinacją będę walczyć o ich realizację"

I na koniec bardzo ważny wniosek - Moje życie zależy tylko i wyłącznie ode mnie. Mój sukces od postawionych celów i planu ich realizacji. Jeśli moje życie nie ma planu „realizuje się samo”, niezależnie ode mnie i wtedy wszystko, co mnie spotyka jest często zwykłym przypadkiem. Jednakże mając owy plan mogę tak na prawdę zrealizować samą siebie w 100%, przeżyć i doświadczyć tego wszystkiego, o czym tylko marzę. Jestem po to, by zwyciężać!
Zasługuję na to! :)
Agnieszka Cywińska


"Buduj zuchwale swój biznes." W tych czterech prostych słowach coach Kamila Molińska, streściła swój przepis na sukces. Podczas jej szkolenia biznesowego nie tylko nabrałam pewności siebie oraz zmotywowałam się do działania, ale przede wszystkim określiłam jasno swój cel, to kim chcę być i co zamierzam osiągnąć w życiu i w Oriflame.
Nauczyłam się przede wszystkim, że aby spełnić swoje marzenia wystarczy po prostu działać. Mniej niż 1% ludzi na świecie, to ludzie sukcesu. W przeciwieństwie do całej reszty, oni zamiast karmić swoją podświadomość fałszywym przedświadczeniem, że cel osiągnie się sam, pokonują bariery, zuchwale i wytrwale- nie bez lęku, ale na przekór niemu. Żeby do czegoś dojść musimy przede wszystkim być fair wobec siebie, musimy bez wykrętów wypełniać to, co sami sobie zlecimy. W MLM nie mamy szefa - sami sobie jesteśmy szefem, a więc potrzebujemy umieć traktować siebie samych jako swój autorytet.
Bardzo ważnym punktem szkolenia, była kwestia profesjonalnego podejścia do swojego biznesu. Kamila nie omieszkała wypomnieć nam najdrobniejszych 'grzechów' przeciwko temu przykazaniu. "Jeśli chcesz zostać dyrektorem, to już teraz zachowuj się jak dyrektor" - przekonywała nas i mnie osobiście przekonała.
Szkolenie to zwiększa efektywność pracy o 200%, 300%, a nawet 400%! Polecam je każdemu, który szuka wiarygodnego źródła oraz pomocy w budowaniu swojego biznesu od podstaw. Owszem początki są trudne, ale później jest już coraz lepiej. Teraz rozumiem, że aby osiągnąć sukces trzeba się na niego odważyć. Trzeba mieć w sobie odwagę, żeby przyznać się przed samym sobą, że się chce do czegoś dążyć. Nie ma zbyt wielkich marzeń. Są tylko niewystarczające chęci.


Moją dywizą od czasu tego szkolenia jest "Chcieć to móc", a wszystkim tym, którzy jeszcze się wahają i wątpią w swoje siły dedykuję cytat: "Niemusisz być wielki, aby zacząć, ale musisz zacząć, aby być wielkim."


Alina Tomaszkiewicz

Ekspert do spraw Kreowania Wizerunku




W sobotę wzięłam udział w całodniowym szkoleniu prowadzonym przez Kamilę Molińską. Czekałam na to spotkanie z niecierpliwością. Nie zawiodłam się! Niezwykła prezentacja, ćwiczenia i zadania, które dawały do myślenia i pomogły mi zajrzeć głęboko w siebie, przypomnieć sobie swoje marzenia, określić cele i przede wszystkim uwierzyć, że mogę je osiągnąć! Po wielu godzinach szkolenia, choć zmęczona, wróciłam do domu pełna energii i pozytywnego nastawienia. Najważniejsze dla mnie na szkoleniu było określanie swojego celu i drogi do jego osiągnięcia za pomocą podstawowego modelu coachingowego. To ćwiczenie pokazało mi realną drogę do osiągnięcia sukcesu. Niezwykle inspirujące przeżycie. Bardzo polecam uczestnictwo w szkoleniu z Kamilą Molińską wszystkim chcącym rozwijać się kobietom!



Dorota Zielenska



Jeszcze więcej o szkoleniu przeczytasz na stronie Kamili Molińskiej - Buduj swój biznes odpowiedzialnie i zuchwale.



Na najbliższy termin szkolenia (7 stycznia) nie ma juz miejsc. Na szczęście Kamila planuje kolejny 4 lutego. Jeśli jesteś zainteresowana proszę o kontakt - magdalena.chwal@oriflame.biz


Powodzenia!

1 komentarz:

  1. Kochani,
    bardzo się cieszę, ze szkolenie spowodowało napływ tak pozytywnych u Was emocji.
    Trzymam kciuki za podtrzymywanie tego stanu i rozwój.
    Pamiętajcie, jedna sobota wszystkiego nie załatwi;)

    Zapraszam na 4 lutego!

    Pozdrawiam cieplo ,

    Kamila Molińska

    OdpowiedzUsuń

Mój profil na facebook'u