Newsletter

Wpisz swój adres email, aby otrzymywać powiadomienia o nowych wpisach. Za minutę otrzymasz mail weryfikujacy. Sprawdź proszę pocztę.

sobota, 5 listopada 2011

Do zuchwałych świat należy!


Miniony weekend był dla mnie naprawdę zuchwały. Kto uczestniczył w szkoleniu Buduj swój biznes, wie co mam na myśli.
Przez dwa dni w gronie Dyrektorów, Menadżerów i z pewnością przyszłych Menadżerów Klubu Oriflame budziłam w sobie ZUCHWAŁOŚĆ.


Nabierałam pewności, co do kierunku, w którym podążam, pracowałam nad pewnością siebie i utwierdzałam się w przeświadczeniu o wyborze odpowiedniego partnera biznesowego.
Trening Buduj swój biznes, który przygotowała dla nas Kamila Molińska, pozwolił mi określić cele biznesowe wynikające z mojego koła życia i od razu nadał im realność poprzez stworzenie listy pierwszych zadań (które już zaczęłam realizować). Kamila zaprezentowała nam także narzędzia, które w znaczącym stopniu wpływają na powodzenie w pracy konsultanta firmy MLM, takich jak stopka w mailu czy wizytówka.


W trakcie treningu uczestnicy dowiedzieli się:
- że wszystko tak naprawdę zależy od naszego nastawienia
- że to jak wygląda nasze życie zależy od decyzji, które każdego dnia podejmujemy- że nie ważne co inni, ważne co ja-że zasługujemy na wszystko, co w życiu najlepsze i należy dążyć do tego, aby je zdobyć
- nad czym w kole życia warto w pierwszej kolejności pracować

To sprawiło, że postanowili:

- już teraz zachowywać się jak Menadżer Klubu Oriflame

- odważniej mówić, czym się zajmują każdemu kogo spotkają

- rozwijać się i awansować
- zuchwale rekrutować i używać wizytówek

Przeczytaj relację jednej z uczestniczek:

Szkolenie działa motywująco. Teraz już wiem, że każde moje przedsięwzięcie potrzebuje planu. Każdy z nas ma swoje marzenia,natomiast tylko ludzie sukcesu tworzą plan, który przybliży do ich spełnienia. Szkolenie pozwala na analizę swojego życia, na krótkie zastanowienie się - W jakim kierunku podążam? Co chcę osiągnąć? Jak to zrobię? I przede wszystkim uświadomienie, że ZASŁUGUJĘ NA TO. Polecam Ci udział w tym szkoleniu.

Agata Madejska

Nie biorąc udziału w tym treningu, wiele straciłeś. Na szczęście dla Ciebie szkolenie Buduj swój biznes będzie miało swoje kolejne edycje. O szczegółach przeczytasz na Chwalsuccessbuilding w najbliższych dniach.
Tym razem skorzystaj z wyjątkowej szansy, aby zuchwale zbudować swój biznes!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Mój profil na facebook'u