Newsletter

Wpisz swój adres email, aby otrzymywać powiadomienia o nowych wpisach. Za minutę otrzymasz mail weryfikujacy. Sprawdź proszę pocztę.

piątek, 25 listopada 2011

Poznaj Profesjonalnego Konsultanta - Alinę Tomaszkiewicz

Swoją przygodę z Oriflame zaczęłam niedawno, ale szybko się w nim zakochałam. A wiadomo - w miłości jak w życiu trzeba się jakoś odnaleźć, ustatkować i nabrać doświadczenia. Dlatego właśnie wzięłam udział w Kursie Profesjonalnego Konsultanta. Spotkania trwały w sumie 6 godzin. (3x2 godz.). Może nie wszystko było dla mnie zupełnie nowe, ale z pewnością na tym szkoleniu uporządkowałam swoją wiedzę. We wspaniałej atmosferze, wraz z resztą konsultantów łykaliśmy Oriflame w pigułce i muszę przyznać, że wiedza którą nabyłam nie stawała mi ością w gardle. :) A wręcz przeciwnie. Mnie osobiście słuchanie o możliwościach Oriflame utwierdzało w przekonaniu, że nareszcie znalazłam coś dla siebie.


Na pierwszym spotkaniu poznawaliśmy tajniki sprzedaży, oraz zyski jakie można czerpać z bycia konsultantem. Nabyta wiedza zdecydowanie pomaga w zwiększaniu swoich zamówień, a przede wszystkim w kreowaniu wlasnej marki. Dodatkowy zastrzyk motywacyjny to coś, co mnie osobiście urzekło już za pierwszym razem.


Drugie spotkanie dotyczyło marketingu sieciowego (MLM) i skupiało się wokół możliwości jakie daje budowanie własnego biznesu, który w przypadku Oriflame nie tylko nie wymaga własnych nakładów finansowych, ale również daje możliwość nieograniczonego rozwoju. Nareszcie zdrowy układ pracy - nie dość, że samemu sobie jest się szefem, to jeszcze każdy motywuje każdego do działania, gdyż Oriflame opiera się na zasadzie nagrody. Nie ma takiego sukcesu, ktory nie zostałby doceniony. Wszyscy równo czerpią zyski i pomagają sobie nawzajem, dlatego panuje zdrowa atmosfera . Każdy jest w czyimś zespole, więc są osoby, które zawsze go wesprą. Nikt nie zostaje na lodzie.


Trzecie i ostatnie spotkanie dotyczyło budowania własnej grupy i skupiało się przede wszystkim na korzyściach, jakie daje kreowanie własnego zespołu, jak również zapraszanie swoich klientek do współpracy. To, czego się dowiedziałam, to to, że Oriflame jest dla każdego, gdyż zdecydowanie każdy znajdzie tu coś, co go urzeknie. Nabrałam też pewności siebie. Nie mówię już "czy" tylko "co", a na pytanie niezdecydowanych: "Czy muszę?" odpowiadam: "Nie musisz, ale możesz" :) Stwierdziłam, że rola lwa odpowiada mi bardziej niż rola pandy czy strusia, bo nie mam zamiaru chować głowy w piasek. Szkolenie utwierdziło mnie w przekonaniu, że bycie kosultantem to przywilej, a jak dla mnie ta ścieżka to prawdziwe wyzwanie. 'Per aspera ad astra' Oriflame to nowy styl życia. Bierzesz co chcesz - bale, konferencje, samochód, szkolenia, kosmetyki, nowe przyjaźnie, doświadczenie,prestiż, bogate cv.. Wystarczy po nie wyciągnąć rękę.


Cóż, Magdo i Karolino, naprawdę dobra robota :) A wszystkim życzę: Wyglądaj świetnie, Zarabiaj pieniądze i Baw się doskonale :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Mój profil na facebook'u