Newsletter

Wpisz swój adres email, aby otrzymywać powiadomienia o nowych wpisach. Za minutę otrzymasz mail weryfikujacy. Sprawdź proszę pocztę.

poniedziałek, 28 listopada 2011

Relacja z Akademii Makijażu!


W sobotę w biurze odbyła się Akademia Makijażu – pięciogodzinne szkolenie, w trakcie którego uczestniczki miały robioną analizę kolorystyczną i uczyły się wykonywać sobie makijaż.


Przeczytaj relacje:


Na dzisiejszej Akademii Makijażu dowiedziałam się wielu interesujących rzeczy. Miedzy innymi jakim typem kolorystycznym jestem, jakiego typu jest moja skóra oraz w jakich kolorach (ubrań i makijażu) byłoby mi najlepiej. Dowiedziałam się, że nie mogę chodzić w jasnych pastelowych kolorach, ale za to już troszkę ciemniejszych tak, jednak kolory bardzo ciemne też nie są dla mnie. Okazało się, że nie za dobrze wyglądam w fiolecie, który tak bardzo lubię i znajduję się w dużych ilościach w mojej szafie. Trzeba nad tym pomyśleć. Ale za to mój makijaż może być w kolorach fioletu i różu, gdyż mam zielone oczy. Są to ważne wskazówki, jeżeli chce się wydobyć kolor oczu bądź je powiększyć. W trakcie warsztatu uzyskałam bardzo dużo cennych wskazówek, jeżeli chodzi o ubiór i makijaż dzienny. Jestem bardzo zadowolona. Cieszę się, że skusiłam się na tą Akademię. Sądzę, że inne uczestniczki bawiły się równie dobrze jak ja. Żadna z nas nie zauważyła, kiedy minęło te 5 godzin, w tak przyjemnej atmosferze pracowałyśmy.

Pozdrawiam, Beata Fogel :)

Moje wrażenia po Akademii Makijażu są jak najbardziej pozytywne. Bardzo mi się podobało, gdy dobierałyśmy kolory dla każdej uczestniczki. Zadziwiające jak różnie mogą wyglądać kobiety w tych samych kolorach.

Był to bardzo mile spędzony czas w miłym towarzystwie i na pewno zyskałam nowe doświadczenia.

Wiem już, że odpowiedni kolor dla mnie to im ciemniejszy tym lepszy. Bardziej pasują mi barwy zimne i czyste. Okazało się, że jako jedynej z grupy do twarzy mi w czerni. Cieszy mnie to, ponieważ lubię się ubierać na czarno.

Zapisałam się także na kolejny kurs, bo na tych spotkaniach naprawdę wiele sie można nauczyć.

Pozdrawiam, Dominika Wehner


Weź udział w kolejnej Akademii Makijażu. W jej trakcie:
· będziesz miała wykonaną analizę kolorystyczną i dowiesz się, jakie kolory (tak w ubiorze, jak i makijażu) wybierać dla siebie
· nauczysz się krok po kroku wykonywać sobie makijaż
· zobaczysz i przećwiczysz jak modelować swoją twarz i podkreślać oko
Warsztaty odbędą się w biurze Oriflame (Gliwice, ul. Dolnych Wałów 7, domofon 15) w godz. 10 – 15 już 11 grudnia (niedziela).


Koszt warsztatów to 60 zł. Jeśli ukończysz trening Profesjonalny Konsultant możesz skorzystać z warsztatów za połowę ceny (30zł)! Ilość miejsc ograniczona. Zapisy przyjmowane są w biurze Oriflame. Możesz również zapisać się u mnie, pisząc maila (magdalena.chwal@oriflame.biz) lub dzwoniąc (502561415).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Mój profil na facebook'u