Newsletter

Wpisz swój adres email, aby otrzymywać powiadomienia o nowych wpisach. Za minutę otrzymasz mail weryfikujacy. Sprawdź proszę pocztę.

poniedziałek, 3 maja 2010

A dziś w biurze...


Nie wiem, czy to już objaw pracoholizmu czy może nieodparty pęd do wiedzy, a może Magdaleny i mój urok osobisty – faktem jednak jest, że urlopowo – majówkowy 3 maja spędziłyśmy w biurze na II spotkaniu IV edycji MBC.

Tak czy siak, warto było wstać z samego rana, aby zobaczyć niezwykle radosne twarze należące do pełnych zapału, entuzjazmu i pomysłów kobiet - Anny Adamus, Klaudii Bednarczyk i Doroty Zielenskiej.

Dzień minął nam pracowicie.

Na podstawie rozmowy Cejrowskiego i Frytki (zobaczcie to koniecznie na YouTube!) pracowałyśmy nad budowaniem poczucia pewności u siebie i swojego rozmówcy. Stworzyłyśmy też zupełnie elastyczny i nieschematyczny schemat rozmowy telefonicznej, a na koniec dziewczyny przygotowywały swój indywidualny pomysł (z wykorzystaniem DAMy) na prezentację kosmetyczną Oriflame.

Do historii przejdzie hasło:
„Pamiętaj 10 tysięcy godzin” – bo tyle trzeba, aby być w czymś naprawdę dobrym .

Od dziś już wiemy:
„Najlepiej dzwonić na stojąco.” i „Nie ma to jak wniosek na stole” – by już nie było odwrotu i by odpowiednio się nastawić.

Świetne pomysły do wdrożenia od zaraz:
Przy rozmowie telefonicznej – „W związku z zabiegiem, na który się umówiłyśmy, zadam Pani jeszcze kilka pytań, aby móc przygotować dla Pani specjalny program pielęgnacyjny”.
Przy ustalaniu (lub raczej nie) miejsca spotkania – po ustaleniu wybranego zabiegu i terminu, potwierdzamy: „To w takim razie 12 maja o 16 przyjadę do Pani. Poproszę tylko adres.”

Było kreatywnie, zabawnie i z okazji święta na dużym luzie. Teraz przyszedł czas na sprawdzenie uzyskanych dziś umiejętności w praktyce.

Powodzenia dziewczyny! Już nie mogę się doczekać kolejnego naszego spotkania. Jestem bardzo ciekawa jak ewoluują wypracowane dziś schematy i jak pójdą Wam pierwsze samodzielne spotkania.

5 komentarzy:

  1. Magda ja już spakowałam kosmetyki, próbki, poradniki na jutro, zebrałam zamówienia będąc na imprezie i dalam kilka ankiet mężowi i znajomemu a jutro do dzieła na pewno umówię się na spotkanie:)będę się również dowiadywać o osobach do których zadzwonię:)
    Ania Adamus

    OdpowiedzUsuń
  2. No Aniu pod wrazeniem jestem :) gratuluje zamowien i zapalu
    gdzie jutro planujesz zabrac te kosmetyki katalogi poradniki? co bedziesz robila?
    i powodzenia w umawianiu sie
    a zupelnie zapomnialam ze dzis ustalilysmy tez ze warto cos wiedziec o osobie do ktorej dzwonimy - dziekuje za przypomnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja wstałam dzisiaj pełna zapału. Będę dzwonić do upadłego! Moje drogie przyszłe klientki i konsultantki-strzeżcie się, bo dzisiaj zarażam ENTUZJAZMEM! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. na razie umówiłam się na dwa spotkania, Monika zaproponowała że mogę do niej zaprosić jej znajome które mi poleciła, :) dzwonię się umówić
    a dzisiaj nie zrobiłam pokazu bo nadal zasięgam języka o osobach do których dzwonię:)

    OdpowiedzUsuń

Mój profil na facebook'u