Newsletter

Wpisz swój adres email, aby otrzymywać powiadomienia o nowych wpisach. Za minutę otrzymasz mail weryfikujacy. Sprawdź proszę pocztę.

wtorek, 15 czerwca 2010

Przekonaj się, jak było.


IV edycja MBC dobiegła już końca. Przed nami V wakacyjna edycja, do której rekrutacja trwa. Przeczytaj, czego nauczyły się uczestniczki i zgłoś chęć udziału w V edycji.

Justyna Kalinowska (brała gościnny udział w jednym spotkaniu):

Pozytywne nastawienie. Te dwa słowa oddają to, czego nauczyłam się na jednym ze spotkań IV edycji MBC .
To właśnie pozytywne nastawienie - wywołane różnymi czynnikami - daje nam poczucie, że sukces jest w zasięgu naszej ręki. Wiara w to co robimy, konsekwencja i upór w dążeniu do celu oraz odwaga to klucz do sukcesu.

Może to się wydać dziwne, ale codzienne radości i zadbanie o siebie sprawiają, że możemy poczuć się pewnie. A pewność siebie w prosty sposób przekłada się na nasze pozytywne nastawienie.

Dowód?

Przyznaj. Kiedy czujemy się lepiej? Zadbani, schludnie elegancko ubrani i wyglądający świetnie, czy może raczej całkiem odwrotnie? Dlatego warto sobie sprawiać radość, chociażby tę najmniejszą, o której Magda
wspominała już na blogu. I z wielkim uśmiechem na twarzy wybrać się na spotkanie rekrutacyjne. Warto mieć przed sobą wizję tego, że znajdziemy się tam, gdzie ludzie sukcesu.

Nauczyłam się także tego, że czasem nawet najlepsi miewają gorsze dni, upadają. Sztuką jest się właśnie odbić od dna. Może poprzez sprawianie sobie codziennej radości? Jestem pewna, że będziesz się wtedy czuć o niebo lepiej. Bo ludzie będą postrzegać Ciebie tak, jak Ty sam siebie postrzegasz. Przemyśl to.

Klaudia Bednarczyk (ukończyła IV edycję MBC):

W trakcie MBC Magdy udzieliły mi wielu cennych wskazówek, dzieki którym wiem jak postępować z klientami i nowymi konsultantami. Teraz czas wdrożyć to w życie.
Najistotniejsza chyba była DAMA - przynoszący świetne efekty sposób rozmowy, który pozwala poznać potrzeby rozmówcy, znaleźć dla niego najlepsze rozwiązania (produktowe lub związane z karierą w Oriflame) i wyjść wygranym ze spotkania.
To co jeszcze wyciągam z MBC to niesamowitą lekcję ostatniego spotkania. Rozmawiałyśmy o tym jak być liderem dla swojej grupy. Teraz potrafię już jak rozmawiać z nowym konsultantem, aby mógł skutecznie stawiać pierwsze kroki w Oriflame, wiem jak zainspirować go, aby chciał rozwijać swój zespół.
Za mną także niesamowita lekcja o pewności siebie i umiejętności dopasowywania się i elastyczności. Nauczyłam się pozyskiwać karty rekomendacji - zdobywanie nowych kontaktów to teraz dla mnie żaden problem.
Te pięć spotkań to bardzo dobrze zainwestowany czas. Oczywiście za nami duzo ciężkiej pracy, wiem jednak ze ten trening wiele zmienił w mojej pracy i przybliza mnie do zdobycia wymarzonego celu.

1 komentarz:

  1. Ładnie mi to na wet wyszło...
    A jeszcze lepiej po Twojej poprawce ;)
    Dziś dam Ci znać na temat tych dziewczyn z rekomendacji :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Mój profil na facebook'u