Newsletter

Wpisz swój adres email, aby otrzymywać powiadomienia o nowych wpisach. Za minutę otrzymasz mail weryfikujacy. Sprawdź proszę pocztę.

poniedziałek, 28 czerwca 2010

Jak wykorzystasz wakacje?


Wczoraj zdałam sobie sprawę, że dawno nie odwiedzałam swojego bloga. Wczoraj nawet zamierzałam do Was napisać. Tylko rolkowy wypadek i bolący łokieć odwiódł mnie od tego.

Dawno nie pisałam, ponieważ zrozumiałam, że chcę ukończyć kwalifikację do tytułu Złotego Dyrektora i za rok jeździć Volvo.

Tak mnie ten cel pochłonął, że w ferworze walki spotkaniowo - telefonowo– promocyjno – szkoleniowej mało mam czasu na pisanie.

Teraz wykorzystuję moment, że zaproszona osoba nie przyszła – mi także takie sytuacje się zdarzają. Zresztą średnio raz dziennie – dlatego planuje ok. 6 spotkań, by wyjść na swoje.

Wiem, że wakacje są świetnym momentem do intensywnej pracy i powiększania swojego zespołu. Dzień trwa dłużej, ludzie chodzą bardziej uśmiechnięci, mają więcej czasu na spotkania, szukają pracy i dobrych kosmetyków na wyjazdy. W zasadzie już od kilku lat wykorzystuję ten czas, aby ostatni kwartał roku zamknąć ze świetnymi wynikami.

A co Ty zrobisz w te wakacje?

Jaki masz cel i jak planujesz go zrealizować?

Jaką nagrodę zamierzasz sobie podarować po realizacji swojego celu?

Jakie przeszkody mogą Cię spotkać, jak możesz je rozwiązać, kto może Ci w tym pomóc?

Wykorzystaj ten czas! Powodzenia!

3 komentarze:

  1. Dziękuję Ci za te słowa Magda ! :)
    Tobie życzę byś jak najszybciej mogła cieszyć się jazdą z Volvo i byś jak najszybciej osiągnęła tytuł Złotego Dyrektora, bo nikt inny jak Ty na to nie zasługuje, uwierz mi (tytan pracy jesteś).

    Mój plan na wakacje już znasz :)
    Do tego napawam się jeszcze w tej chwili lekturą współautorstwa p. Kamili Molińskiej, która zakupiłam w sobotę :)
    Dzięki za kciuki, na pewno się przydadzą :)

    PS: Mam nadzieję, że z łokciem już wszystko w porządku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Magdo, a w jaki sposób Twoim zdaniem można efektywnie rekrutować w wakacje? Co można zrobić takiego teraz, co raczej nie przyniesie tak wielkich rezultatów o innej porze?

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie wakacje sa tak ciekawe bo np teraz odbywa sie wiekszosc festynow gdzie latwo sie wystawic latwiej tez teraz robic po prostu na ulicy ankiety

    w ciagu dnia mam wiecej czasu by sie umawiac na spotkania - teraz wiele osob moze zobaczyc sie ze mna tez rano

    poza tym ja sie lepiej czuje kiedy swieci mi slonce w ciagu dnia a gdy wracam do domu ciagle jest jasno

    to czesc moich powodow - a Ty widzisz jeszcze jakies korzysci z rekrutacji w wakacje?

    OdpowiedzUsuń

Mój profil na facebook'u