Newsletter

Wpisz swój adres email, aby otrzymywać powiadomienia o nowych wpisach. Za minutę otrzymasz mail weryfikujacy. Sprawdź proszę pocztę.

niedziela, 13 czerwca 2010

IV edycja MBC zakończona!


Wczoraj zakończyła się wyjątkowa IV edycja MBC.

Wyjątkowa, gdyż pierwsza Magdaleny Saganowskiej i moja autorska.
Wyjątkowa, gdyż z udziałem ambitnych i gotowych na rozwój uczestników.
Wyjątkowa, gdyż pełna ciekawych pomysłów i przemyśleń, które uczestnicy zbiorą teraz w jeden podręcznik.

Dziewczyny dziękuję Wam za te pięć wyjątkowych sobót. Trzymam teraz kciuki – przed Wami najważniejsze. Teraz przyszedł czas, aby zdobytą wiedzę i umiejętności z zapałem wdrożyć w pracę. Wiem, że Wasz tytuł Managera i Dyrektora jest w zasięgu ręki. Wystarczy w znany Wam już sposób systematycznie, wytrwale, z dużą wiarą w sukces i pewnością siebie po niego sięgać.

Powodzenia!

1 komentarz:

  1. Witam
    Cieszę się że mogłam uczestniczyć w IV edycja MBC , jest to dla mnie wyjątkowa lekcja nauczyłam się wielu przydatnych rzeczy które z pewnością wykorzystam w pracy ,bez Damy już nie wyobrażam sobie spotkania, świetny system na rozmowę z klientem :) MBC nauczyło mnie większej pewności siebie aby coś osiągnąć nie należy się bać , tylko działać:) Nauczyłam się w jaki sposób pomóc nowemu konsultantowi odnaleść się w oriflame , w jaki sposób z nim rozmawiać aby przekazać to co najważniejsze :)
    Więc dziekuje wam Madziu i Magdo za tak wspaniałe doświadczenie, które pomoże mi rozwijać się dalej i osiągnąć mój cel. Dziękuję Dorocie , Ani,oraz Przemkowi za nowe pomysły i wspaniałe towarzystwo . Miło było spędzić z Wami wszystkimi te 5 sobót :)

    pozdrawiam Klaudia

    OdpowiedzUsuń

Mój profil na facebook'u