Newsletter

Wpisz swój adres email, aby otrzymywać powiadomienia o nowych wpisach. Za minutę otrzymasz mail weryfikujacy. Sprawdź proszę pocztę.

poniedziałek, 10 sierpnia 2009

Spełnione marzenia

Chciałabym dziś kogoś Wam przedstawić:





Jestem Justyna, konsultant Oriflame, który już w najbliższym czasie zamierza „wspiąć się” na stanowisko Managera Klubu Oriflame.

Zapisałam się w grudniu ubiegłego roku pełna obaw i pytań, co to będzie? Szybko zaczęłam się rozwijać, jednak ostatnio nieco zwolniłam. Teraz znów ruszam do przodu, uświadamiając sobie, jak wiele zyskałam, i jak wiele moich marzeń mogłam już tutaj spełnić. Z natury jestem osobą oszczędną i większość zarobionych pieniędzy odkładałam. Dzięki temu kupiłam sobie już kilka rzeczy, choć w Oriflame zdobyłam dopiero 9 %..

Pierwszym takim moim, małym marzeniem było to, że kupiłam sobie grę The Sims 3. Zaraz później zamówiłam sobie własną mp4! Ale to nie wszystko. Najlepsze było to, że kupiłam sobie mój wymarzony rower, a drugi dostał ode mnie mój tata! Teraz mam wreszcie na czym zwiedzać okolice.

Resztę pieniędzy zainwestowałam w samą siebie, kupując sobie nowe ciuchy i trzy półki, naszych, firmowych kosmetyków (półki, aż się uginają pod nimi). Powiedzcie mi, czy nie warto było? Kolejne moje marznie to laptop i mam nadzieję, że niedługo marzenie się ziści.

Pozdrawiam,
Pełna wiary Justyna Kalinowska
Przyszły Manager Klubu Oriflame

1 komentarz:

Mój profil na facebook'u