Newsletter

Wpisz swój adres email, aby otrzymywać powiadomienia o nowych wpisach. Za minutę otrzymasz mail weryfikujacy. Sprawdź proszę pocztę.

środa, 5 sierpnia 2009

Nastawienie, wiedza, działanie

Wczoraj w biurze w Gliwicach odbyło się wyjątkowe szkolenie.

Przeczytajcie sami:

Te spotkanie dostarczyło mi wiele wiedzy i pozytywnego nastawienia do mojej pracy w Oriflame. Te 2 godziny bardzo miło spędziłam, dowiadując się jak można rekrutowac nowe osoby i jak zarabiać duże pieniądze. Kamila jest osoba bardzo miłą i otwartą i świetnie się ją słucha z ta optymistyczną nutą w głosie. Cieszę się, że mogłam być na tym spotkaniu.
Justyna Gralla

Zapraszam też na http://kamilamolinska.blogspot.com/2009/08/3-elementy-ktore-decyduja-o-twoim.html możecie tam znaleźć refleksję Kamili dotyczącą poruszanych na szkoleniu tematów.

Udanej lektury,
Magda C

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Mój profil na facebook'u