Newsletter

Wpisz swój adres email, aby otrzymywać powiadomienia o nowych wpisach. Za minutę otrzymasz mail weryfikujacy. Sprawdź proszę pocztę.

niedziela, 16 sierpnia 2009

Pracowicie

W ostatnim czasie zapracowałam się trochę. Trzy dni teraz wypełniły mi promocje (a najbliższy tydzień już zapełnia się spotkaniami). Jestem trochę zmęczona, ale też szczęśliwa, bo widzę, że w moim zespole cały czas coś się dzieje.
Najbardziej natomiast cieszę się ze współpracy z kilkoma przyszłymi Managerami. U mnie w grupie pojawiły się takie trzy osoby, które zdecydowanie powiedziały "CHCĘ" i po pierwszych spotkaniach widać już tego efekty. Są to:
Justyna Kalinowska
Monika Młynek
Agnieszka Piwowarska
- dziewczyny, które mają w sobie mnóstwo zapału i determinacji i w których sukces głęboko wierzę.
Dobranoc wszystkim,
Magda C

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Mój profil na facebook'u